Selskabslokale el.lign i Rudkøbing?
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 23-08-05 20:04

Er der nogen, der har et forslag til en restaurant, et selskabslokale eller
andet egnet til en fest for 50-60 mennesker, der er blevet rø... af den
restaurant, vi ellers havde booket. Stedet: Rudkøbing, prisen overkommelig,
med eller uden mad - begge kan bruges. Vigtigst er det, at det er
børnevenligt, da mindst halvdelen af gæsterne er børn. Gode
parkeringsmuligheder for en masse store barnevogne en nødvendighed. Og så
indenfor gå-afstand fra Skudehavnen (og nej, det skal ikke være Neptun på
Skudehavnen, da det er dem, der har været så venlige at "glemme" vores
bestilling).
Gerne alternative lokaler, der ikke dukker op ved googling (boligforeninger
eller hvad ved jeg)

MVH Mette (og en bunke flerlingefamilier fra Dansk Flerlingeforening -
Freja)

Fra : Angina

Dato : 24-08-05 09:20

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
(boligforeninger
> eller hvad ved jeg)
>
> MVH Mette (og en bunke flerlingefamilier fra Dansk Flerlingeforening -

Hej!

Sur situation at stå i...er du selv fra Fyn?
Nå, men det er jeg og et blik i Fagbogen giver følgende muligheder:

Lindelse Kro
Langegade 21
5900 Rudkøbing
Tlf.: 62572403

Jeg kender ikke stedet ang. hvor mange gæster de kan tage eller om det er
børnevenligt, men det er jo et spørgsmål om at ringe til dem...
Ved at sammenligne beliggenhed på Krak, er der 10 km mellem Lindelse og
Skudehavnen, så det bliver en god gåtur

Næste mulighed er:

Spodsbjerg Badehotel og Færgekro
Spodsbjergvej 317
5900 Rudkøbing
Tlf.: 62501064

Dette sted kender jeg heller ikke.
Beliggenhed er 8,6 km fra Skudehavnen, tværs over øen.

En ting jeg lige skal høre...restaurant Neptun, er det restauranten på Hotel
Skudehavnen, for på deres hjemmeside, har restauranten ikke noget navn??

Håber det løser sig for jer
Mvh. Angina