coco beach
Fra : bl

Dato : 23-08-05 17:44

gode råd og vejledning modtages gerne. Min datter med mand og børn skal til
Filipinerne, ophold på coco beach med CCtravel, - da de ikke har været i
Asien før søger de gerne råd og andet.
Vaccinationer ?, (det kræves ikke iflg. udenrigsm. ) -
udflugter (på eget hånd?)
rejsen er sidst i oktober.
venligst bl

Fra : Thomas VJ

Dato : 23-08-05 18:20

"bl" <rentzmann@privat.dk> skrev i en meddelelse
> gode råd og vejledning modtages gerne. Min datter med mand og børn skal
> til
> Filipinerne, ophold på coco beach med CCtravel

<klip>

Dyk, dyk, dyk.
Dykningen omkring Mindoro er mildest talt fantastisk.
Hvis de bliver trætte af de overrendte dykkercentre ved Coco Beach, kan jeg
varmt anbefale
www.scandinaviandivers.com , som ligger lige rundt om pynten.

--
Mvh, Thomas
www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : Stig Nielsen

Dato : 23-08-05 19:25

"bl" <rentzmann@privat.dk> skrev i en meddelelse

..
> Vaccinationer ?, (det kræves ikke iflg. udenrigsm. ) -

Du slipper ikke uden om en tur til lægen og diverse vaccinationer.

Selvfølgelige er det frivilligt men seruminstituttets anbefalinger skal man
ikke sidde overhørige

www.vaccination.dk

Og hvis der er mulighed og tid til det, så tag en tur med Coco Explorer.
Den uges krydstogt er fantastisk hyggeligt og en oplevelse.