Sommerhus ønskes til leje
Fra : piasandahljunk@yahoo~

Dato : 22-08-05 13:52

Jeg ønsker at leje et sommerhus fra d. 22/9 til d. 25/9 i omegnen af
Århus. Det skal bare være et hyggeligt sted uden en masse udstyr, og
til rimelig penge, hvor min kæreste og jeg kan hygge os i et par dage.
Så¨håber at høre fra jer..

Fra : Daniel Birch

Dato : 22-08-05 15:28

<piasandahljunk@yahoo.dk> wrote in message
Jeg ønsker at leje et sommerhus ...

Beskeder vedr. køb, salg, leje osv. er ikke så velsete i nyhedsgrupper som
denne. Du skal finde en, der hedder noget med dk.marked.

Mvh
Daniel

Fra : Ole

Dato : 22-08-05 16:29

<piasandahljunk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv evt Dansommer og Dancenters hjemmesider.

Ole