magic bullet - så er den på
Fra : Kim Schulz

Dato : 21-08-05 14:29

hejsa
for nogen tid siden snakkede vi om magic bullet og hvor man kunne
anskaffe sig en sådanne. I dag opdagede jeg lige at Føtex sælger en
"kopi" af den som er lavet af Melissa til 300kr.
Der er stadig en masse kopper med farvede kanter osv osv med
MVH
Kim

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 21-08-05 17:24

Hej Kim,

Jeg tænkte også "Magic Bullet", da jeg så den. Ungerne har plaget om én, så
tror jeg købe Melissa'en.

Jeg kan ikke se forskel:

http://www.tvins.com/intl/product.jsp?id=203401

Og Magic Bullet opskrifterne er jo frit tilgængelige

Mvh
Henrik

Fra : Jonas Kofod

Dato : 21-08-05 17:47

"Henrik J. Nielsen" <news@hjn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg kan ikke se forskel:
>
> http://www.tvins.com/intl/product.jsp?id=203401
>
> Og Magic Bullet opskrifterne er jo frit tilgængelige

Jeg så den osse for en uges tid siden. Men der var den udsolgt - så det kan
jo muligvis tale for at dens popularitet boder for en ordentlig vare

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 21-08-05 21:08

On Sun, 21 Aug 2005 18:46:32 +0200, "Jonas Kofod"
<KofodFJERN@kampsax.dtu.dk> wrote:

>Jeg så den osse for en uges tid siden. Men der var den udsolgt - så det kan
>jo muligvis tale for at dens popularitet boder for en ordentlig vare

Føtex har den fra i morgen - også 299 kr.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 22-08-05 12:50

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Føtex har den fra i morgen - også 299 kr.

Lyder spændende og sikkert osse lækkert hvis man lærer sig at bruge den
regelmæssigt. Men på kollegie passer jeg lidt på hvor meget gejl jeg lige
får skrabet til mig Der skal osse være plads til det hele Men jeg
vil overveje det grundigt.

Fra : Niau

Dato : 27-08-05 18:31

Hej...
Ja, jeg så den også. Og nu sidder jeg og får næsten ondt i røven over at
have givet 1000 kr. for den "ægte" Magic Bullet. Men så må jeg vel bare
håbe, at den rigtige er bare en lille bitte smule bedre ;)

/Thanh Nhi N.