visa electron i Slovakiet?
Fra : Martin

Dato : 20-08-05 03:11

Da min datter skal til Bratislava i næste uge ville jeg gerne høre om der er
nogen der har erfaringer med brug af visa electron i Slovakiet. Kan man
det?

Martin

Fra : Samsara67

Dato : 20-08-05 17:05

"Martin" <hoensemand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Da min datter skal til Bratislava i næste uge ville jeg gerne høre om der
> er nogen der har erfaringer med brug af visa electron i Slovakiet. Kan
> man det?
>
> Martin

Hej'sa

Nu er det selvfølgelig ikke det du spørger om, men min nevø kunne
bruge sit Visa Electron alle steder i Thailand.

Mon ikke det så også kan bruges i Slovakiet?

Venligst
Samsara67

Fra : David Ipsen

Dato : 22-08-05 21:27

> [...]
er
> nogen der har erfaringer med brug af visa electron i Slovakiet. Kan man

Prøv at se på Visas ATM locator
http://visa.via.infonow.net/locator/global/ListLoadAction.do

Mvh
David