Det danske Kongehus gedcom
Fra : Hugh Watkins

Dato : 19-08-05 09:58

Er der et sted jeg kunne download et ged fil ?

tak

Hugh W

--
Welsh Families HOMEPAGE
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~hugh/monfh2/index.html

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 01-09-05 19:20

On Fri, 19 Aug 2005 08:58:13 -0000, "Hugh Watkins"
<hugh.watkins@gmail.com> wrote:

>Er der et sted jeg kunne download et ged fil ?

Hvor meget vil du ha' med...?

Der cirkulerede allerede for flere år siden et datasæt på hele den
danske kongeslægt fra Gorm til Margrethe - med billeder af alle
Frederikker og Christianer plus Margrethe II - til brug med Brothers
Keeper.

Det blev senere opdateret og vedligeholdt af Ruben Bech Nielsen i
Søborg, så også Alex og iøvrigt adskillige af Henriks aner kom med.

Kender ikke den øjeblikkelige status.... )

Venligst
John

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-09-05 22:33

On Thu, 01 Sep 2005 20:19:57 +0200, John Drage Thomsen
<sir_john@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Søborg, så også Alex og iøvrigt adskillige af Henriks aner kom med.
>
>Kender ikke den øjeblikkelige status.... )

Min tidligere omtalte kollega Ruben Bæch Nielsen døde desværre for et
års tid siden, men man kan jo forespørge hans enke Kähte, om hun har
den omtalte fil liggende stadigvæk.
Hvis det er tilfældet vil jeg tro at Käthe eller en af døtrene ville
maile den til dem der ønsker den.

Så vidt jeg ved har familien fortsat denne e-mail adresse:

runi@post8.tele.dk

Med venlig hilsen
Allan Jensen

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 15-09-05 23:22

On Thu, 01 Sep 2005 23:33:18 +0200, Allan Jensen
<agjensen@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>maile den til dem der ønsker den.
>
>Så vidt jeg ved har familien fortsat denne e-mail adresse:

Det gør mig naturligvis ondt at erfare om Ruben's død; vi havde
faktisk en overgang "gang i" en hel del om Skjalm Hvide-slægtens
forgreninger (og meget underholdende, at studere deres heraldik -
våbenskjolde).

Hvis alt andet glipper, så har jeg sikkert datasættet om KONGER
liggende, men ikke sikkert incl. Montpassant'erne og Alex. )

Venligst
John