Stegt mad + pølse + køkkenhygiejne + debat
Fra : Troels Henriksen

Dato : 17-08-05 21:34

Stegt mad er GODT. Jeg elsker sprøde skorper og knasende TEKSTUR,
derfor har jeg fundet på at stege spegetpølse i tynde skiver i dets
eget FEDT (nærmeste friture hvis pølse god) tilsat spidskommen og
chili, til det er helt sprødt. En god spegetpølse (godt med ISTER og
KØD), der skal håndskæres, er at foretrække (fx IKKE 3-stjernet).

Jeg har personligt GODE erfaringer med "klassikerne fra Aalbæk". For
tiden nyder jeg STEGT Baguette salami. Klassisk og fyldig salamismag.

Den røgede smag og den sprøde konsistens leder tankerne hen på bacon
(KØDETS KRYDDERI), og det er PERFEKT til SNACKS (FEDTFATTIG), i en
dejlig salat (med SOVS/dressing) eller som raffinement i en skål PASTA
med SOVS!

Stegefedtet kan evt. gemmes og bruges i fx en lækker confit de
sausage.

Ingen grund til kvaler, hvis man ikke har vasket hænder efter
toiletbesøg (slet ikke hvis håndvasken som toiletkumme (HELTEGERNING)
og berøring med penis og vandspild derved gøres MINIMALT), da pølsen
(IKKE PENIS) udsættes for kraftig varme.

Overdrevet hygiejnehysteri er på mode.

Oplæg til SAMFUNDSGAVNENDE debat (fortæl om stegt mad, pølse og
hygiejne - IKKE mudderkastning og IRRELEVANT snak)!

As life's pleasures go, food is second only to sex. Except for salami
and eggs. Now that's better than sex, but only if the salami is thickly
sliced.
Alan King

I like children - fried.
W. C. Fields

People who enjoy eating sausage and obey the law should not watch
either being made
Otto von Bismarck

Next to fried foods, the South has suffered most from oratory.
Brooks Hays

Our countries are great friends. We have given you Lafayette and French
fried potatoes
O. Henry, Rolling Stones (1894)

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-08-05 21:37

>Stegt mad er GODT. Jeg elsker sprøde skorper og knasende TEKSTUR,
><og så videre i den gammelkendte stil>

Bo, du plejer da ikke at være bleg for at stå frem og erkende hvem du er?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-08-05 22:53

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> writes:

> Bo, du plejer da ikke at være bleg for at stå frem og erkende hvem du er?

Det er tydeligvis ikke Bo, men en tam parodi. Der er alt for lidt
nyordsdannelse, stokastisk tegnsætning og mand-ej-bold-udbrud.

--
Stefan Holm
"To commemorate a past event you kill and eat an animal.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-08-05 23:22

Stefan Holm wrote:

> Det er tydeligvis ikke Bo, men en tam parodi.

Ja, og han huserer desværre i en hel del gruppe, denne gækker. Egentlig ret
meningsløst og åndssvagt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-05 02:10

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> wrote in message

> Ja, og han huserer desværre i en hel del gruppe, denne gækker. Egentlig
> ret meningsløst og åndssvagt.

Selvbestaltede , argumentat-fattige smagsdommere er de fleste, der angriber
mine indlæg. aldrig med logik eller facts.

Mon Kevin Edelvang har konkret eksempler på at mine indlæg kan kaldes gæk
eller troll agtige? Prøv at gøre kritik eksakt - tågede generaliseringer kan
alle komme med.

Jeg piller ofte snobberi fra hinanden, og snobber har ikke andet forsvar end
at opdigte meningsløshed og åndsvaghed i mine indlæg - uspecifikt
mudderkastende.

At Torben Henriksens folkeoplysning har overlap med min, er da fint, men
enhver fugl synger med sit næb, og nogen er til moderen og andre er til
datteren

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-08-05 02:18

Bo Warming wrote:

> [...]

> angriber mine indlæg. aldrig med logik eller facts.
>
> Mon Kevin Edelvang har konkret eksempler på at mine indlæg kan kaldes

Hejsa Bo,

Ovenstående citat af mig var nu møntet på "Troels" og hvad han ellers kalder
sig, ikke på dig.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : ThomasB

Dato : 19-08-05 08:37

> Jeg piller ofte snobberi fra hinanden, og snobber har ikke andet forsvar
> end at opdigte meningsløshed og åndsvaghed i mine indlæg - uspecifikt
> mudderkastende.

Snobberi er en livsstil, ligesom dit usenetskribleri.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-08-05 07:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Snobberi er en livsstil, ligesom dit usenetskribleri.

Tja - hvad er ikke "livsstil".

Når man sir Kejseren Har Tøj På og fængsler den der modsiger - p.t.
Glistrup - så er man løgner og bedrager og anti-videnskabelig og
selvdestruktiv og ondere mod sine medmennesker end nogen pædofilforbryder.

Det er en dårlig livsstil.

Når jeg igår med et par unge fremskridtsfolks hjælp dekorerede mit hus med
4½ meterhøje bambusstammer så der står VI VIL VINDE og STEM DF
så er det ytringsfrihed = en aldrig kritisabel livsstil

Faren fra importeret lovreligion er langt værre end hvad besættelsen 40-45
bød os. De hader ytringsfrihed og har opnået §266b-censur der er ondere end
Goebbels' ,
og knivstik og terror og sharia er den fremtid du gir dine børn, hvis du lar
stå til.

Fra : ThomasB

Dato : 20-08-05 10:07

> Tja - hvad er ikke "livsstil".

Sikkert ikke ret meget.

> Når man sir Kejseren Har Tøj På og fængsler den der modsiger - p.t.
> Glistrup - så er man løgner og bedrager og anti-videnskabelig og
> selvdestruktiv og ondere mod sine medmennesker end nogen pædofilforbryder.

"Ondere", hvad er "ondere"?
Er en gidseltager ondere end en voldtægtsmand?

Hvad er kriteriet for at være "ondere" end noget andet?

Er det ikke ondere at kritisere folk for at være snobbede, end at være
snobbet?

"Ondere" er subjektivt.

> Det er en dårlig livsstil.

Du synes det er dårlig livsstil.

> Når jeg igår med et par unge fremskridtsfolks hjælp dekorerede mit hus med
> 4½ meterhøje bambusstammer så der står VI VIL VINDE og STEM DF
> så er det ytringsfrihed = en aldrig kritisabel livsstil

Hvis du tillader dig at kritisere snobberi, så kan du vel også tillade at
nogle kritiserer din bannerophængnings-livsstil.

Er der ondere at være snobbet, end at være provokatør?

> Faren fra importeret lovreligion er langt værre end hvad besættelsen 40-45
> bød os.

Ja, det gætter du på.

> De hader ytringsfrihed og har opnået §266b-censur der er ondere end
> Goebbels' ,

Hvem siger at ytringsfrihed er vejen frem?
Er det aldrig faldet dig ind, at der måske findes andre måder end den du gør
dig til talsmand for?

At gå så meget ind for ytringsfrihed som du, kunne tyde på
ytringsfriheds-snobberi.

Nogle vil have rene madvarer, andre vil have rene racer - hvad er ondest,
snobberi eller racisme?

> og knivstik og terror og sharia er den fremtid du gir dine børn, hvis du
> lar stå til.

Måske, måske ikke. Du gætter og har hidset dig selv op, fordi du dagligt
læser mange aviser, og får mediernes agurketidsskriveri-snobberi lige ind i
dit anti-muslimcenter - og sluger råt hvad der passer ind i dit billede på
muslimer.

Indtil videre skader bilerne mere end muslimer, er biler ondere end
muslimer?

Fra : Vidal

Dato : 20-08-05 20:03

Bo Warming wrote:

> Når man sir Kejseren Har Tøj På og fængsler den der modsiger - p.t.
> Glistrup - så er man løgner og bedrager og anti-videnskabelig og
> selvdestruktiv og ondere mod sine medmennesker end nogen pædofilforbryder.

Apropos, hvordan går det så med blottersagen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 21-08-05 07:37

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Apropos, hvordan går det så med blottersagen?

Jeg har bedt om aktindsigt og har som svar fået , at de nu ser nærmere på
sagen, og vil vende tilbage. Hvad de altså er måneder om - de skammer sig
over deres fadæse, på Bellahøj Politistation.

En usenetter (vistnok på dk.videnskab eller dk.politik) sagde *ja* til
væddemål, ti mod en, om at straf mod mig er en umulighed - han ville godt
risikere en hund for at få en tusse hvis jeg får bøde for
blufærdighedskrænkelse. Måske det var 10 000 kr jeg satte på højkant.
Men da jeg foreslog at indsats skulle deponeres hos opmand, flygtede
usenetteren - der var anonym.

Hvori består dit "apropos"? Kender du ikke "Kejserens Ny Klær" eventyret,
hvor kun glistrupdrengen kan se at kejseren er uden tøj?
Jeg går nøgen i min højttilgroede have, men når nogen banker på min dør, for
at få besigtiget øverste ejerlejlighed, som er til leje med henblik på salg,
så klær jeg mig på og lyner gylpen, før jeg går op på 1. sal og 2.sal og
tagterasse med den interesserede - og den sorte pige, kom klart for at få en
planlagt løgnehistorie til at hænge sammen, ved at kunne beskrive realistisk
og selvoplevet de aktuelle trappeforhold m.m. ved opgang fra 1.sal til hems
mm. Betjentene hoppede på den. De er i vane med at udføre justitsmord vedr
voldtægtsanmeldelser. De akkordlønnes for uretfærdighed.

Jeg vil godt vædde ti mod en på at den nu falskanmeldelse-anmeldte
antiracist-pige får IKKE sin retfærdige straf.
Hvormange falskanmeldere mod voldtægt er blevet straffet - een ud af
hundredtusind? Piger spiller klogt i lotteriet , når de anmelder for at få
50000 kr i erstatning.
Politiet der besøgte mig, mente at sandheden i hendes anmeldelse var bevist
ved at jeg seks gange er dømt for racisme - de to betjent-elever kendte
ikke forskel på dom og sigtelse - ! - og har vel bare hørt et jeg er oftere
§266b-straffet end Glistrup. Men 3 af de 6 sigtelser mod mig løb ud i
sandet.
Antal af sigtelser mod Glistrup er over tyve, men hans domme er to og den
seneste af dem gav ubetinget fængsel , som han netop har afsonet

Fængsel havde jeg fået for min sidste anmeldte folkeoplysning, hvis ikke
jeg til politiet, der besøgte mig, i bedste Bill Clinton stil havde løjet at
jeg "ikke" havde skrevet dk.politik indlægget. Når man bruger usenetserver
kan man ikke spores.

Fra : Troels Henriksen

Dato : 17-08-05 23:32

Kevin Edelvang wrote:
> Ja, og han huserer desværre i en hel del gruppe, denne gækker. Egentlig ret
> meningsløst og åndssvagt.

Jeres samtale her er OFF TOPIC. Dette dk.kultur.mad+drikke. Kommentarer
om stegt mad, pølse og hygiejne ØNSKES. IRRELEVANT personlig hetz
FRABEDES.

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-08-05 23:52

"Troels Henriksen" <troelshenriksen@mailinator.com> writes:

> IRRELEVANT personlig hetz FRABEDES.

Din Warming-parodi er mand-ej-bold- usund herrefolksmentalitet hvor
debatgruppe burde være ide-udvekslings-forum til fælles bedste. jeg
har aldrig udøvet personhetz og blindprøve vil bevise at alle dine
anklager er ren snobberi som når kvik datter i Simpson family ikke vil
spise kød fordi lam er nuttede.

--
Stefan Holm
"You ain't ever gonna get you car out of this metaphor in time."

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-08-05 20:11

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har aldrig udøvet personhetz og blindprøve vil bevise at alle dine
> anklager er ren snobberi som når kvik datter i Simpson family ikke vil

Og din OT-irrettesættelse er værre-end-nazi!

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/16/05)

Fra : Troels Henriksen

Dato : 18-08-05 00:07

Stefan Holm wrote:
> Din Warming-parodi er mand-ej-bold- usund herrefolksmentalitet

Jeg er IKKE Bo Warming, og har ingen INTENTION om at være det
(indspireret, indrømmet). Min forskning er SELVSTÆNDIG og jeg
publicerer den på usenet i håb om SAMFUNDSGLÆDENDE debat. Lige ledes
forholder det sig med min blog på http://usenet.smartlog.dk

At usenet-"debatører" og de såkaldte netbetjente i FLÆG vælger at
omgår mit ønske om SAGLIG debat og tyr til mudderkastning og
gå-efter-mand-ej-bold-attitude (passende og præcist udtryk,
iøvrigt), som du selv og Bo Warming vælger at formulere det, skal
ikke ligge mig til last.

Med ønske om saglig ON TOPIC debat,
Troels Henriksen