Unlock af Tele2 ?
Fra : Hans Biel

Dato : 17-08-05 12:31

Hej gruppe.

Jeg har unlocket et par telefoner med et unlock-program, og hvis telefonen
er låst til Tele2 skal man vælge Sonofon som net. Men jeg har haft problemer
med 2 nye Nokia'er, som er låst til Tele2.

Har Tele2 fået sit eget net-nummer?

Mange tak for svaret...!

Fra : Tekit.dk

Dato : 22-08-05 16:59

"Hans Biel" <hansbiel@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er låst til Tele2 skal man vælge Sonofon som net. Men jeg har haft
> problemer med 2 nye Nokia'er, som er låst til Tele2.

Hej,

Tele2 har deres egen netværkskode, men det er ikke normalt at de låser deres
telefoner.
Har du prøvet med et andet simkort i telefonerne, evt. fra TDC??
Hvis det virker er telefonerne ikke låste.

Men ellers kan du få koderne gratis på www.tekit.dk til dine Nokia'er samt
alle de andre mærke TekIt.dk låser op gratis.

--
Hvis du har andre spørgsmål, er meget du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen
www.Tekit.dk
Ren Jensen

PS! Tilmeld dig TekIt's nyhedsmail på siden og
følg med i hvilke nye modeller vi kan oplåse
samt alle de andre gode nyheder der kommer.

Fra : Kent

Dato : 15-11-05 11:06

Har hørt de ikke låser deres mobiler