SE K750 problmer med Sync med MS Outlook o~
Fra : Ole Nielsen

Dato : 16-08-05 20:46

Jeg har en USB Bluetooth adaper med software fra Widcomm til synkronisering
af kalender, kontakter. Det virkede fint med en SE T630 men den melder hele
tiden fejl med en SE K750. JEg anvender MS Outlook og Exchange.

Er der nogle der har oplevet de samme problemer? Skal der evt en ny version
af Widcomm softwren til. Hvor kan man forresten købe dette løs?

Mvh
Ole

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 16-08-05 21:06

Ole Nielsen wrote:

> [...]
>
> Er der nogle der har oplevet de samme problemer? Skal der evt en ny version
> af Widcomm softwren til. Hvor kan man forresten købe dette løs?

Jeg kan synkronisere problemfrit med Widcomm 4.0.1.700.

Du kan formodentlig downloade den nye software til USB-adapteren hos
producenten. (Jeg har fx hentet den hos Trust).

Kim