Hej Gruppe
Jeg har netop modtaget subject til test. Jeg kan bare overhovedet ikke få
den medfølgende software til at virke [Immersion Desktop] og vil da lige
høre, om det er min computer der driller, inden jeg giver musen et
ordentligt lag verbalt tæsk i min anmeldelse.
Rystefunktionen har det med at ophøre på de underligste tidspunkter, som
oftest efter et par minutters brug, og især når den har været ude for en
rigtig "rystetur". Desuden ophører funktionen også, når jeg er inde i
programmet for at vælge ryste-temaer. Efter at have trykket ok (og nogle
gange før) sker der intet hvorfor programmet skal genstartes med
Ctrl-Alt-Delete - nogle gange skal hele computeren genstartes.
Har nyeste version (2.1.6) af programmet og har desuden i forbindelse med
andre test haft cordless optical installeret plus en trackman, som jeg
bruger til daglig, men det skulle vel ikke skabe konflikt?
Andre med lign. problemer, så jeg kan give produktet velfortjente 1 stjerne
(måske 2 for ideen)?
Mvh
Peter Skjelbo
--
Driller computeren - klik ind på
www.eaid.dk for råd, hjælp og vejledning
Nyt hardware - tjek
www.eaid.dk/epinion