Sydsverige imorgen
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 15-08-05 18:39

Hej NG, min kone og jeg kører til Sverige imorgen formiddag, og vil gerne
høre jeres idéer til hvor vi kan tage hen, vi er sådan set ligeglade bare
vi
kommer lidt væk, men hvis i kender nogle hyggelige steder i Sydsverige man
kan overnatte som måske støder ud til noget flot natur, så vil vi meget
gerne høre om det.

Gerne med hjemmesideadresser

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Holst

Dato : 15-08-05 19:05

Lars Kristian Jensen wrote:

> [...]
> kan overnatte som måske støder ud til noget flot natur, så vil vi meget

Söderåsen er et dejligt sted til vandreture. Tag et telt med.

Fra : Inger

Dato : 15-08-05 19:37

Holst wrote:

> Söderåsen er et dejligt sted til vandreture. Tag et telt med.

Jeg kan varmt anbefale Markaryd. Det er en hyggelig by med en smuk natur
omkring. www.markaryd.se. Den lokale campingplads har camping hytter
hvis du ikke er til telt.

Derudover kan "glas riget" også anbefales, hvis man synes glaspusteri er
spændende. www.glasriket.se.

Endelig er der skåneleden hvis du er til vandreture med telt.
www.skaneleden.se

God fornøjelse

Inger

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 15-08-05 20:08

ne, jeg tro jeg går efter Markaryd, det ser rigtigt lækkert ud.
Vi er ikke de store teltmennesker, og hytter det er noget der kan bruges
, Ved I om disse skal bestilles på forhånd, eller kan man bare bestille
når man ankommer ???

Lars Jensen

Fra : Inger

Dato : 16-08-05 18:05

Lars Kristian Jensen wrote:
> [...]
> Vi er ikke de store teltmennesker, og hytter det er noget der kan bruges
> , Ved I om disse skal bestilles på forhånd, eller kan man bare bestille

Nu ved jeg ikke om du når at læse dette inden du tager afsted, men jeg
mener der skulle være rimelig god chance for at der er ledige hytter på
denne tid af sæsonen. Men ellers er det bare at ringe og høre, de er til
at forstå i en telefon, man skal bare indlede med at man ringer fra
Danmark, så ved de at de skal tale langsomt Og ellers er der nok
også vandrehjem med mere i Markaryd eller omegn...

God Tur