Mad til reception
Fra : Tina Staun Sørensen

Dato : 15-08-05 14:18

Hej alle!
Jeg skal holde reception for 40 personer og søger efter et godt
cateringsfirma i Aalborg-området - det er intet fancy, jeg skal bare have
nogle stegte kyllinger og lam og nogle fiske/kød-tærter. Nogen der har et
forslag?

MVH Tina

Fra : Rikke & Per

Dato : 15-08-05 14:54

"Tina Staun Sørensen" <tinastaun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle stegte kyllinger og lam og nogle fiske/kød-tærter. Nogen der har et

Til vores bryllup fik vi mad fra Kokken og Jomfruen, det var rigtig lækkert
og der var masser af mad.

Mvh Rikke

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-08-05 14:59

> Til vores bryllup fik vi mad fra Kokken og Jomfruen, det var rigtig lækkert
> og der var masser af mad.

Dejligt du har gode erfaringer med dem - der er vist dog mange (nogen)
andre der har det modsatte... Synes i hvert fald spørger bør kigge lidt
tilbage i gruppen for at have et grundlag at danne sig en mening ud fra
før hun evt. bestiller det :)

Desuden ligger deres nærmeste afdeling ligger vist i Århus?

Er det syd eller nord for (eller måske diretke i ;)) Aalborg-området du
søger?

Er det ikke alt for langt nord for kan du da prøve at kontakte
http://roldkro.dk og få et tilbud (arbejder der selv - så en objektiv
anbefaling kan jeg ikke give ;)).

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Tina Staun Sørensen

Dato : 15-08-05 15:31

Det er lige i Aalborg Centrum og det er ikke et sted der er ovn, så det skal
ikke være for langt fra:)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-08-05 16:16

> Det er lige i Aalborg Centrum og det er ikke et sted der er ovn, så det skal
> ikke være for langt fra:)

Vi HAR varmekasser ;)

-men det har Kokken & Jomfruen nu nok også...:)

Har desværre ingen anbefalinger i Aalborg.. der må nogle mere "lokale"
nok træde til :)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-08-05 16:17

"Tina Staun Sørensen" <tinastaun@hotmail.com> writes:

> [...]
> nogle stegte kyllinger og lam og nogle fiske/kød-tærter. Nogen der har et

Biersted Kro. Deres hjemmeside er pt. under opdatering, men deres mad
er altså ikke at foragte. Og så er det slet ikke dyrt

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?action=sektionid%3D57&sender=0&target=324&data=2814

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 15-08-05 17:22

> [...]
Hvis du er til Italiensk, så prøv San Giovanni.
www.sangiovanni.dk

Fra : Q

Dato : 15-08-05 17:41

> Biersted Kro. Deres hjemmeside er pt. under opdatering, men deres mad
> er altså ikke at foragte. Og så er det slet ikke dyrt

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?action=sektionid%3D57&sender=0&target=324&data=2814

Enig!... Ihvertfald deres gammeldaws kromad er i topklasse!..

Sallings Bistro lavede en overgang også noget Diner Transportable, men om de
gør det mere skal jeg ikke kunne sige.. De gange jeg har oplevet det har
det været fortræffeligt..

Slagter Ole i Nørresundby kan også være med..

Favørs slagter/delikatesseafdeling i Støvring "har heller ikke været så
ringe" de 2 gange jeg har spist festmad derfra.. Ved dog ikke om de gør det
mere, men det er da værd at checke..

/peter