Sydfyn i uge 33
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 14-08-05 21:09

Høp - så blev det min tur til at holde sommerferie

Jeg har tænkt mig at bruge en lille uge i det sydfynske, og skal
selvfølgelig se Svanninge Bakker, Ærø og Svendborgsund - men hvad er der
ellers af ting og sager man ikke må gå glip af når man er på de kanter?

--
Mvh Mads
----

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-08-05 21:28

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:42ffa4c1$0$99622$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Mvh Mads
> ----
> Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Egeskov slot
Mvh Steen

Fra : John

Dato : 14-08-05 22:46

Mads Thorning Pedersen skrev:
> [...]
> selvfølgelig se Svanninge Bakker, Ærø og Svendborgsund - men hvad er der
> ellers af ting og sager man ikke må gå glip af når man er på de kanter?

En sejltur til småøerne ud for Faaborg.
Lasagnen på La Dolce Vita i Faaborg

Mvh

John

Fra : Charlotte

Dato : 15-08-05 10:16

Valdemar slot på tåsinge..

Fra : Inger

Dato : 15-08-05 18:46

Mads Thorning Pedersen wrote:
> [...]
> selvfølgelig se Svanninge Bakker, Ærø og Svendborgsund - men hvad er der
> ellers af ting og sager man ikke må gå glip af når man er på de kanter?

Udsigten over Det Fynske Øhav fra Diernæs lidt nord for Faaborg

Fra : Torben Wridt

Dato : 15-08-05 21:25

> [...]
> Mvh Mads
> ----
> Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Hej Mads!
Du skal selvfølgelig til Langeland. Tag ned på sydøen og se
Langelandsfortet!

Mvh,
Torben W.