U2 Popmart Tour cd?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 05-06-01 13:44

Jeg har fået fat i en del numre (mp3) fra deres Popmart tour koncert
i Mexico i 97. Numrene er af forbavsende god kvalitet, så
jeg skulle høre, om der muligvis er udgivet en officiel/uofficiel Popmart
cd -
eller der måske er tale om sange rippet fra videoen i stedet for?

Fra : Peter G.

Dato : 05-06-01 15:28

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> cd -
> eller der måske er tale om sange rippet fra videoen i stedet for?

Den findes på nogle bootlegs (og vistnok også på et officielt fanclub
Cd-set).
Jeg tror ikke den er rippet fra videoen, men fra lydbordet til den koncert

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"If Heaven's For Clean People, It's Vacant"

Fra : Spunk99

Dato : 26-06-01 07:48

On Tue, 5 Jun 2001 14:43:46 +0200, "Mads Jakobsen"
> [...]

>cd -
>eller der måske er tale om sange rippet fra videoen i stedet for?

hvis man får deres fanblad har man fået en cd med de bedste numre fra
mexico

spunk99

--

http://spunk99.myecom.net