Synkronisere Outlook kalender
Fra : Preben Andersen

Dato : 14-08-05 07:58

På min atbejdsplads bruger jeg en Outlook kalender, som jeg gerne vil
synkronisere med min Outlook kalender på min hjemme PC. Jeg har læse et godt
stykke tilbage i gruppen her, men har ikke fundet løsningen. Jeg kan nå min
arbejdsplads vha. Remote Desktop, så kalenderen har jeg, men hvordan får jeg
den over på min egen, så den er der, når jeg lukker ned for Remote Desktop?

mvh
Preben

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-08-05 17:39

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> [...]
> nå min arbejdsplads vha. Remote Desktop, så kalenderen har jeg, men
> hvordan får jeg den over på min egen, så den er der, når jeg lukker ned

Anyone??

Fra : Carl Drud

Dato : 22-08-05 18:36

Preben Andersen wrote: