E-Mail
webnoob 5265
Newsreader, hvor man kan markere tråde
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-08-05 09:39

Hejsa

Jeg bruger pt.Free Agent som newsreader. Den fungerer jo egentlig
upåklagligt, men jeg savner en funktion, hvor jeg kan markere nogle
tråde, og så optræder de i en slags 'foretrukne' mappe, så man kan
holde øje med dem.

Nogen der kender til denne funktion, og gerne i en anden reader end
Free Agent?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : N/A

Dato : 13-08-05 10:16

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-08-05 10:16

[...]

>Dialog kan klare det. Man kan sætte en regel op der farver indlæg
>i oversigten, og reglen kan bl.a. nemt baseres på skribent eller
>overskrift.

det kan man sådan set også i Free Agent.. hele indlægget bliver dog
ikke farvet, men derimod markeret med et lille ikon..

men det er ikke godt nok! jeg vil have en slags foretrukne, hvor mine
udvalgte figurerer og ingen andre..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-08-05 10:47

[...]

nu har jeg så lige installeret Dialog og skriver fra den lige nu.. ehm.. og
umiddelbart er den langt mere overskuelig, når man kigger ned over trådene,
og det er også cool, at hver enkelt tråd bliver adskilt af en hhv. grå
eller hvid bjælke, men det er voldsomt irriterende, at forfatterens navn
står i parentes som en del af emnet på tråden..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-08-05 11:08

[...]

iøvrigt irriterer det mig, at man altid ser posts i dialog som raw message,
og at man manuelt skal klikke på 'text/plain' for at se den lille version..
men der er vel et fix for dette.. ?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-05 11:35

Bo Kamp Dudek skrev:

>iøvrigt irriterer det mig, at man altid ser posts i dialog som raw message,
>og at man manuelt skal klikke på 'text/plain' for at se den lille version..
>men der er vel et fix for dette.. ?

Du er kommet til at trykke på Ctrl-R. Det stiller om på det
permanente valg. Tryk én gang igen.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-08-05 11:16

Bo Kamp Dudek skrev:

>eller hvid bjælke, men det er voldsomt irriterende, at forfatterens navn
>står i parentes som en del af emnet på tråden.

Ja, og der er ingen god løsning på det.

Man kan sætte det op så kun overskriften står i det felt og
forfatterens navn får et felt for sig selv, men så fjernes den
mulighed at overskriften kun ses ved det første indlæg og resten
er markeret med forfatternavnet. Så står alle indlæg nemlig med
overskriften, og det er ikke særlig overskueligt.

Af de to onder vælger jeg at beholde den automatiske opsætning
hvad det angår.

Hvis du vil eksperimentere, skal du højreklikke på bjælken i
vindue 2 (trådoversigten). Det er linjen med "Subject (Name)" der
bestemmer det. Brug fanebladet Help.

--
Bertel

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-08-05 12:08

[...]

> [...]
> er markeret med forfatternavnet. Så står alle indlæg nemlig med
> overskriften, og det er ikke særlig overskueligt.

nu har jeg givet forfatteren sin egen kolonne, og kan sagtens leve med, at
der står hovedforfatterens navn i parentes efter emnet.. men lad endelig
høre, hvis andre finder en bedre løsning..

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
W. www.slankogrask.dk