E-Mail
webnoob 5265
Gmail. problem ?
Fra : csm

Dato : 12-08-05 07:55

når jeg logger på gmail
skriver den : You are currently viewing Gmail in basic HTML. Switch to
standard view

hvordan sætter jeg den til "standard view" som standard ?

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 25-08-05 00:50

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> mælte sligt:

>når jeg logger på gmail
>skriver den : You are currently viewing Gmail in basic HTML. Switch to
>standard view
>
>hvordan sætter jeg den til "standard view" som standard ?

Brug <http://gmail.google.com/gmail?nocheckbrowser>, som dit link til
Gmail.

/Rasmus
--
"Homo sum: humani nil a me alienum puto"

Fra : csm

Dato : 25-08-05 07:21

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*gmail.com> wrote in
message news:3t1qg1h893lkh9n9c5emcbaheho4bf7hlj@4ax.com...
> [...]
>
> /Rasmus
> --
> "Homo sum: humani nil a me alienum puto"

Tak. Den url har jeg prøvet, men siden virker ikke hos mig.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 25-08-05 09:50

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> mælte sligt:

>Tak. Den url har jeg prøvet, men siden virker ikke hos mig.

Måske er problemet det simple, at din browser er for gammel og ikke
understøtter JavaScript, som det normale Gmail-interface gør brug af?
Hvilken browser bruger du? Og hvilken version? (check evt.
"Help"-"About" eller lignende)

Eventuelt kan du prøve at downloade Firefox fra
<http://www.mozilla.org/products/firefox/> og se, om det virker i den -
det burde det.

/Rasmus
--
"Så kan du lære det. Ud at spille, så du kan blive normal som os andre."

Fra : csm

Dato : 25-08-05 13:01

Jeg bruger den nyeste IE, med Maxthon overlay
jeg kan godt switche til standard view når jeg er logget på gmail
men den vil åbenbart ikke huske det til næste gang ?

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*gmail.com> wrote in
message news:gc1rg19ntm9r266fdc775hul1m636cccvs@4ax.com...

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 25-08-05 16:54

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> mælte sligt:

>Jeg bruger den nyeste IE, med Maxthon overlay
>jeg kan godt switche til standard view når jeg er logget på gmail
>men den vil åbenbart ikke huske det til næste gang ?

Ok, så melder jeg lidt pas. Men måske er problemet din overlay - har du
prøvet at logge på Gmail uden den?

/Rasmus
--
"Og så ser det ud til at du svarer dig selv under flere forskellige
synonymer! Menså får du jo også det svar du helst vil høre."

Fra : csm

Dato : 26-08-05 07:48

dutter heller ikke, nå men det vender jeg mig nok til :-/
men ellers tak for hjælpen.

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <pinnerup@*fjerndette*gmail.com> wrote in
message news:vaqrg1dhbj5darhh4pnheq9f6vuiqhue3t@4ax.com...