Skal man vaccineres ved rejse til Lanzarot~
Fra : bj

Dato : 11-08-05 22:11

Skal man vaccineres ved rejse til Lanzarote? Jeg ved godt at jeg kan kigg på
vaccination.dk, men der er lige som ikke andet end info vedrø
europa/spanien, hvilket jo lige som ikke tæller da Lanzarote jo ligger
andetsted men hører under spanien.

kan nogen hjælpe

bj

Fra : Holst

Dato : 11-08-05 22:34

bj wrote:

> [...]
> vaccination.dk, men der er lige som ikke andet end info vedrø
> europa/spanien, hvilket jo lige som ikke tæller da Lanzarote jo ligger

Mon så ikke det var dækket under Spanien, såfremt der var noget
anderledes på Lanzarote.

> kan nogen hjælpe

Du kunne ringe til dem og spørge. Men jeg kender nu mange, der har været
på Lanzarote, og jeg har endnu ikke hørt nogen af dem sige, at de blev
vaccineret for at tage derned.

Fra : bj

Dato : 12-08-05 12:31

"Holst" <newsaug05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kunne ringe til dem og spørge. Men jeg kender nu mange, der har været
> på Lanzarote, og jeg har endnu ikke hørt nogen af dem sige, at de blev

det samme her, jeg ahr ej heller hørt om vaccination til Lanzarote fra de
jeg kender der ahr været der. Men det kunne måske være lidt anderledes, hvis
det er mere end et par uger! Jeg er vaccineret med "havrix"som gælder i
20år.

bj