Mad ud af huset i nærheden af Vejle???
Fra : Henrik

Dato : 11-08-05 22:08

Vi skal holde en lille fest for ca. 20 personer
er der nogen der har nogle gode forslag til hvor vi får maden fra når nu vi
hellere vil hygge os med gæsterne.
Det skal ikke være fra Kokken og jomfruen det har vi prøvet.Men det må gerne
være noget Italiensk eller andet sydfra..

Mvh. Henrik

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 12-08-05 07:37

"Henrik" <h.lillelund@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal holde en lille fest for ca. 20 personer
> er der nogen der har nogle gode forslag til hvor vi får maden fra når nu
> vi hellere vil hygge os med gæsterne.

Maden fra www.fakkegrav.dk er rigtig dejlig, og servicen er i top. Mine
varmeste anbefalinger!

MVH Mette

Fra : Max

Dato : 12-08-05 07:58

Hej

> Maden fra www.fakkegrav.dk er rigtig dejlig, og servicen er i top. Mine
> varmeste anbefalinger!

Har ikke fået mad derfra, men har været på stedet et par gange, bl.a. til
bryllup og jeg kan også kun sige OK for maden ved de lejligheder.

Mvh Max

Fra : -V-

Dato : 12-08-05 08:47

Henrik wrote:
> Det skal ikke være fra Kokken og jomfruen det har vi prøvet.

Hvorfor dog?

De har ellers fået så gode anmeldelser herinde.

-V-

Fra : Henrik

Dato : 12-08-05 19:02

Det vi har fået fra dem både selv og andre steder har været mellem
nogenlunde og dårligt så derfor.
mvh. Henrik