valnødder
Fra : René Hvid

Dato : 11-08-05 21:03

Hej

al den skriven der har været om valnøddesnaps, gør jo at man får lyst til at
prøve. men så melder spørgsmållet sig, hvor får jeg fat i nogle valnødder.
jeg bor i Aalborg og har ikke set noge valnøddetræer her i omegnen. er der
nogen af jer der kender til nogen steder???

--
Rene Hvid Pedersen
Alias "Benneweis"

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 12-08-05 13:07

"René Hvid" <dsl210448@vip.cypercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg bor i Aalborg og har ikke set noge valnøddetræer her i omegnen. er der
> nogen af jer der kender til nogen steder???

Der står et træ nede ved eternitfabrikken/biblioteksskolen, men man skal
enten være god til at klatre i træer eller have en stige med sig. Her er et
kort: http://www.civil.aau.dk/~hw00/valnoed.jpg

Ellers står der også et træ nede i den Jyske Skovhave i Rold Skov:
http://www.sns.dk/Buderupholm/vandrefl/folder.pdf

Fra : Claus Mikkelsen

Dato : 12-08-05 13:38

> jeg bor i Aalborg og har ikke set noge valnøddetræer her i omegnen. er der
> nogen af jer der kender til nogen steder???

Er der en behjertet sjæl der kan henvise til et valnøddetræ i Odense eller
omegn?

Mvh
CM

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-08-05 01:04

Den Fri, 12 Aug 2005 14:37:33 +0200, skrev Claus Mikkelsen:

>Er der en behjertet sjæl der kan henvise til et valnøddetræ i Odense eller
>omegn?

.... og i Viborg!!!!! Detr er i elvte time. Hilfe, bitte!

Venlig hilsen
Kurt Hansen