Buereauer med Sharm El Sheikh?
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-08-05 10:46

Hvilke bureauer har Sharm El Sheikh på programmet? Startour har jeg fundet,
men de kan ikke den uge, jeg har brug for (starten af Dec).

hilsen
Uffe

Fra : Erling Simonsen

Dato : 11-08-05 11:31

Uffe Kousgaard skrev:
> Hvilke bureauer har Sharm El Sheikh på programmet? Startour har jeg fundet,
> men de kan ikke den uge, jeg har brug for (starten af Dec).
>
> hilsen
> Uffe

Så vidt jeg kan se har Falk Lauritsen (Herning Rejser) den destination
på rejseprogrogrammet.
mvh
Erling Simonsen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-08-05 12:01

"Erling Simonsen" <erling.nos@gmail.com> wrote in message
> Så vidt jeg kan se har Falk Lauritsen (Herning Rejser) den destination
> på rejseprogrogrammet.

Ja, fra 2005/2006 af, men først fra sidst i december.

hilsen
Uffe

Fra : Thomas VJ

Dato : 11-08-05 11:32

http://www.atlantisrejser.dk/ måske?

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-08-05 12:00

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> wrote in message
> http://www.atlantisrejser.dk/ måske?

Jeps, dem havde jeg også fundet efter at have googlet lidt tilbage i
gruppen. De har endda det rigtige hotel på det rigtige tidspunkt (det er en
konference, det handler om).

hilsen
Uffe