TDC mobilekstra plus
Fra : Georg

Dato : 11-08-05 01:15

Ville opsige mit nuværende mobilekstra 200 idag, og vupti, TDC kunne tilbyde
mig mobilekstra plus. Ingen minimumsforbrug, 80 øre/min, 20 øre/sms. Der er
ganske vist ikke noget at finde på deres hjemmeside om dette mobilekstra
plus, men det lyder da okay.

Georg

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-08-05 02:24

Georg wrote:
> [...]
> ganske vist ikke noget at finde på deres hjemmeside om dette mobilekstra

Haha, minder mig om den gang min ekskæreste ringede for at opsige sit
telia xpress, så spurgte de "hvad skal du have i stedet", hun sagde
Telmore, og lur mig om Telia ikke gav hende et tilbud der svarede til
telmores daværende priser

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 11-08-05 03:17

On Thu, 11 Aug 2005 02:14:42 +0200, "Georg" <nomail@nomail.hotdog>
wrote:

> [...]
>ganske vist ikke noget at finde på deres hjemmeside om dette mobilekstra

Det lyder i hvert fald okay for TDC.......

Prøv at spørg om du kan få samme vilkår som hos Lebara - 67 øre i
minuttet, 20 øre pr. SMS og intet minimumsforbrug.

Fra : BorreBoy

Dato : 11-08-05 06:47

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
> [...]
> øre/sms. Der er ganske vist ikke noget at finde på deres hjemmeside om
> dette mobilekstra plus, men det lyder da okay.

Der er stadig lang vej til Unotel. 63 øre/min, 16 øre/sms.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 11-08-05 07:39

> [...]
er
> ganske vist ikke noget at finde på deres hjemmeside om dette mobilekstra

Min kæreste fik et opkald fra en TDC-medarbejder i marts eller april, da
hendes MobilEkstra 200 udløb, hvor han tilbød hende MobilEkstra Plus - i
øvrigt med gratis SMS for 99 kr/måned.

- Og hun havde ikke engang prøvet at opsige det eller noget...

Fra : BuFFerz

Dato : 13-08-05 14:32

> øvrigt med gratis SMS for 99 kr/måned.

Jeg har en bil du kan få gratis for 69.499 kr

... eller noget..

Fra : Anders Lund

Dato : 13-08-05 18:05

BuFFerz wrote:

> Jeg har en bil du kan få gratis for 69.499 kr
>
> .. eller noget..

Ja, jeg tænke også noget i de samme baner da jeg så den bemærkning.

Hvilken bil er der tale om?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 13-08-05 22:45

> Hvilken bil er der tale om?

en model: Fiktiv ;)
... det var bare for at skære det ud i... agurk (?) ;-]

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 14-08-05 12:47

Det er faktisk hverken gratis eller frit forbrug på SMS... De siger
ligefrem at du max må sende en milliard!

Well det er da bedre end 3 som siger "ubegrænset SMS så længe du sender
under 3000 pr måned"