Tildele nr. til mobilsvar-tasten, okia 631~
Fra : -= JF =- priv

Dato : 10-08-05 17:33

Hej.

Jeg har taget min gamle 6310i'er i brug med et nyt abonnement, og kan nu
ikke huske hvordan jeg tildeler nummeret til mobilsvar til 1-tasten.

Kan nogen hjælpe?

Mvh John

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-08-05 18:55

> Jeg har taget min gamle 6310i'er i brug med et nyt abonnement, og kan nu
> ikke huske hvordan jeg tildeler nummeret til mobilsvar til 1-tasten.

Hejsa.

Min hukommelse siger noget i retning af:
Menu > Beskeder > Beskedinstillinger > Nummer på telefonsvarer.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : -= JF =- priv

Dato : 10-08-05 19:17

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Min hukommelse siger noget i retning af:
> Menu > Beskeder > Beskedinstillinger > Nummer på telefonsvarer.

Næsten, men ikke helt - dog tæt nok til at jeg kunne finde det
Den ligger her:
Menu > Beskeder > Talebeskeder > Nummer til telefonsvarer.

Tak for hjælpen!
Mvh John

Fra : Per Pedersen

Dato : 10-08-05 18:56

Hej !

Tryk på 1-tasten

Mvh. Per

Fra : Jesper Laursen

Dato : 10-08-05 22:07

"Per Pedersen" <....@get2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Tryk på 1-tasten
>
> Mvh. Per

LOL :)

Fra : - STAN -

Dato : 11-08-05 06:18

Ja ja........ikke så sjovt alligevel.......

Er der ikke angivet et nummer får man sikkert mulighed for at tildele tasten
et nyt nummer og at gemme det til den tast.........

Fra : Jesper Laursen

Dato : 11-08-05 06:42

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ja........ikke så sjovt alligevel.......
>
> Er der ikke angivet et nummer får man sikkert mulighed for at tildele
tasten
> et nyt nummer og at gemme det til den tast.........

Ikke forstået.... Spørgsmålet gik jo ud på, _hvor_ i telefonen han skulle
sætte 1-tasten op til telefonsvarer og ikke hvilken tast, han skulle bruge
til telefonsvarer.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 11-08-05 07:50

> [...]
> sætte 1-tasten op til telefonsvarer og ikke hvilken tast, han skulle bruge

Som - STAN - siger giver de fleste telefoner mulighed for at indtaste et
nummer til telefonsvareren, hvis man holder 1-tallet nede, og der ikke i
forvejen er angivet et nummer.

Fra : Per Pedersen

Dato : 11-08-05 17:17

"> Som - STAN - siger giver de fleste telefoner mulighed for at indtaste et
> nummer til telefonsvareren, hvis man holder 1-tallet nede, og der ikke i
> forvejen er angivet et nummer.

NEMLIG...............!

Mvh. Per

Fra : -=JF=- arb

Dato : 12-08-05 11:50

> "> Som - STAN - siger giver de fleste telefoner mulighed for at indtaste
> et
>>

> NEMLIG...............!
>
> Mvh. Per

Det er rigtigt nok alt sammen - men som jeg skrev i det oprindelige indlæg,
så var det en *GAMMEL* telefon, men *NYT* abonnement... Det lå li'som mellem
linierne at tasten i forvejen var tildelt et nummer

Mvh John

Fra : Jesper Laursen

Dato : 12-08-05 13:24

"-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
mellem
> linierne at tasten i forvejen var tildelt et nummer

Hehehe... det var også på dén måde, at jeg læste dit oprindelige spørgsmål,
John... Men noget tyder på, at de andre ikke lige har fanget den. :)

Man får sgu svar på tiltale herinde, da jeg skrev "LOL" til Per Pedersens
råd om bare at trykke på 1-tasten.

MHV Jesper Laursen

Fra : Calle.

Dato : 17-08-05 16:37

Jesper Laursen wrote:
> [...]
>>

> Ikke forstået.... Spørgsmålet gik jo ud på, _hvor_ i telefonen han
> skulle sætte 1-tasten op til telefonsvarer og ikke hvilken tast, han
Ja, og er der intet nr når man trykker på 1, så hopper den selv derind for
at få oprettet et
--
Calle.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 22-08-05 23:04

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Ja, og er der intet nr når man trykker på 1, så hopper den selv derind for
> at få oprettet et
> --

Helt helt enig. Dog læste jeg nu spørgsmålet som om, at der skulle sættes et
andet nummer op istedet for det "gamle". Såååeeee.. :)

Fra : Calle.

Dato : 17-08-05 16:36

- STAN - wrote:
> Ja ja........ikke så sjovt alligevel.......
>
> Er der ikke angivet et nummer får man sikkert mulighed for at tildele
> tasten et nyt nummer og at gemme det til den tast.........
jeps, det er lige det man gør
--
Calle.

Fra : - STAN -

Dato : 21-08-05 20:04

Lidt rigtigt var der så i min hukommelse........