Mobil med videokamera
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 14:56

Hej,

Har I noget godt bud på en god mobil med videokamera og
megapixel-stillkamera? Det måtte gerne være med abonnement, som jeg så kan
sige op efter 6 måneder.

Pft. for svar!

Fra : Michael

Dato : 10-08-05 16:25

jacob wrote:
> [...]
>
> Har I noget godt bud på en god mobil med videokamera og
> megapixel-stillkamera? Det måtte gerne være med abonnement, som jeg så kan

En Nokia 6230i er vist et godt bud. Har selv en alm N6230 og den tager
ok billeder og video, men i'eren har megapixelkamera.

/michael

Fra : John

Dato : 10-08-05 16:42

jacob skrev:
> Hej,
>
> Har I noget godt bud på en god mobil med videokamera og
> megapixel-stillkamera? Det måtte gerne være med abonnement, som jeg så kan
> sige op efter 6 måneder.

SONY/Ericsson K750i

Mvh

John

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-08-05 21:43

John wrote:

> SONY/Ericsson K750i
>

> Mvh
>
> John
Lige præcis. Intet over end den

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 10-08-05 22:24

On Wed, 10 Aug 2005 22:42:42 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk>
wrote:

>Lige præcis. Intet over end den

De skulle da lige være Nokia N90 - eller N91 (når den kommer).... ....

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-08-05 15:28

jubija@yahoo.dk wrote:

> De skulle da lige være Nokia N90 - eller N91 (når den kommer).... ....
bvadr.. :)

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 06-09-05 11:20

On Wed, 10 Aug 2005 15:56:00 +0200, "jacob" <ni> wrote:

> [...]
>
>Har I noget godt bud på en god mobil med videokamera og
>megapixel-stillkamera? Det måtte gerne være med abonnement, som jeg så kan

Jeg har selv en Nokia 3120 og er godt tilfreds med både kammera og
video