Agent 3.0 vise billeder?
Fra : Henning Lund

Dato : 09-08-05 18:37

Hvordan er det lige jeg kan se et downloaded billede i Agent, hvis jeg
henter billedet og trykker "launch" kommer der en besked om
"stien/0/data/temp osv osv findes ikke eller er ikke en mappe .
Hvad er det der skal skrues p�

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-08-05 23:37

Henning Lund skrev:

>Hvordan er det lige jeg kan se et downloaded billede i Agent

Du kan ikke se det i Agent, men du kan i Agent bestille et andet
program til at vise det.

Jeg får automatisk vist et vedhæftet billede i mit billedprogram
hvis jeg vælger "Launch" - enten fra højrekliksmenuen eller fra
dobbeltkliksfanebladet.

Prøv at tjekke Options - URL and MIME settings - MIME types og
marker image/gif eller image/jpg (eller hvad det nu er). Der kan
du i bunden bestemme hvilket program der skal vise det.

--
Bertel

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-05 05:24

Bertel Lund Hansen skrev:

> Prøv at tjekke Options - URL and MIME settings - MIME types og
> marker image/gif eller image/jpg (eller hvad det nu er). Der kan
> du i bunden bestemme hvilket program der skal vise det.

Der står den som min gamle Agent, men jeg tror ikke det er det er noget
galt med, jeg tror det er selve billedet´s temp placering Agent ikke kan
finde, kan det ikke passe ud fra fejlmeddelelsen?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-05 07:00

Henning Lund skrev:

>Der står den som min gamle Agent, men jeg tror ikke det er det er noget
>galt med, jeg tror det er selve billedet´s temp placering Agent ikke kan
>finde, kan det ikke passe ud fra fejlmeddelelsen?

Jo, det kan godt ske. Kik så i Folder - (Default) properties -
Attachment folder. Jeg har stillet min launch-mappe til at være
C:\Temp.

--
Bertel

Fra : Henning Lund

Dato : 10-08-05 16:06

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jo, det kan godt ske. Kik så i Folder - (Default) properties -
> Attachment folder. Jeg har stillet min launch-mappe til at være
> C:\Temp.

Det vil jeg prøve og se hvad der så sker. Jeg synes 3.0 er lidt finurlig
i forhold til den gamle 1.93, i den nye kan jeg ikke sætte den til at
hente to filer i en nyhedsgruppe ad gangen som i 1.93, der trykker jeg
"save all attachment" ud for filen og hvis jeg så samtidig vil hente
nogle andre filer længere nede i en nyhedsgruppe, så markerer jeg dem,
trykker en gang på enter knappen, voila så henter den skisme to ting ad
gangen, men det vil den nye ikke.
Multiserverfunktionen ville jeg hellere have sådan at man kunne hente
fra mere end en server ad gangen, men det kan jeg ikke finde en vej til,
Agent er jo nok heller ikke den store binære suger som mange andre
programmer er.
Posetivt er det at den selv laver resume hvis man er ved at hente en
stak billede af naboens kone og serveren hikker, det kunne man jo ikke
få 1.93 til.