Fjerne rammer
Fra : :-\) Carsten

Dato : 09-08-05 12:18

Hej!

Som sagt i den anden tråd: jeg er ny bruger...

Se www.callsito.dk!

Hvordan fjerner jeg rammerne fra siden?
Alts

Sådan at man ikke kan se overgangen fra venstre kolonne med links og selve
siden med tekst?

Carsten
- som sikkert låner/køber en bog om FP snart....

Fra : amesh

Dato : 09-08-05 14:53

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:42f890f6$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> Alts
>
> Sådan at man ikke kan se overgangen fra venstre kolonne med links og selve

Hej Carsten,
I den ramme hvor du har din menu højreklikker du et sted hvor der ikke er
tekst. I den dialogboks der kommer frem vælger du "frame properties". Klik
på den knap der hedder "frames page". Her fjerner du fluebenet i "show
borders". Klik OK, og OK igen, så skulle det virke.

Ellers kan du bruge FrontPage's indbyggede hjælpefunktion ved at trykke F1,
og derefter indtaste dit spørgsmål, f.eks. frames page, hvor der er svar på
langt de fleste spørgsmål.

mvh
Mette