Agent v.2 free, sletter attachm.
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 16:38

Når jeg modtager en mail med vedhæng, placerer den vedhæng i en
mappe, OK, men den sletter også autom. vedhænget i mailen, sætter
et rødt x. Kan man ikke undgå dette, og slette den manuelt.
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-08-05 17:31

Ebbe Hansen skrev:

>Når jeg modtager en mail med vedhæng, placerer den vedhæng i en
>mappe, OK, men den sletter også autom. vedhænget i mailen, sætter
>et rødt x. Kan man ikke undgå dette, og slette den manuelt.

Jo. Groups - Default - Receive files: (linje 4 i 1.93): After
saving an attachment ...

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 17:46

On Mon, 08 Aug 2005 18:31:14 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

>Jo. Groups - Default - Receive files: (linje 4 i 1.93): After
>saving an attachment ...

Tak for svar, men der er ikke flueben i den linie, den gør det
alligevel
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 17:50

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 17:53

On Mon, 08 Aug 2005 18:31:14 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

>Jo. Groups - Default - Receive files: (linje 4 i 1.93): After
>saving an attachment ...

Undskyld mange gange, jeg er sq for gammel til det her, det er jo
i Eudora for f..., ikke i agent, som kun bruges til news
mvh Ebbe

Fra : Per H

Dato : 08-08-05 18:31

On Mon, 08 Aug 2005 18:53:02 +0200, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev:

>Undskyld mange gange, jeg er sq for gammel til det her, det er jo
>i Eudora for f..., ikke i agent, som kun bruges til news
>mvh Ebbe

Nå er du også for gammel... Ja sådan føler jeg det også for mig selv
, ret ofte efterhånden.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-08-05 18:48

On Mon, 08 Aug 2005 19:30:47 +0200, Per H <phbyg@privat.dk> klip

> Nå er du også for gammel... Ja sådan føler jeg det også for mig selv
>, ret ofte efterhånden.
>

>Vh Per
>icq 8212837

Ja, men det er jo både sjovt og ineressant, så de må vel bære
over med os
mvh Ebbe