Jagtforening
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-08-05 08:40

Hej er helt ny herinde

jeg er ved at lave en hjemmeside til søvind og omegns jagtforening, og vil
høre hvad i syntes siden skal indeholde? og hvad der vil være relavant at
have på siden
Hvis i vil se den midlertidige udviklet af siden er adressen
www.linkeren.dk/123

Fra : RTN

Dato : 08-08-05 16:54

Hejsa..

Jeg syntes den er ganske flot.. Bedre end mange andre hjemmesider jeg har
set indtil vidre..

Knæk og bræk.

Fra : Røver_ib

Dato : 14-08-05 18:04

Ser ud til at blive ganske flot.!
Jr.

Fra : Clas Lau

Dato : 15-08-05 12:19

Må jeg foreslå en anden skrifttype - Times New Roman passer ikke godt til
web brug. Prøv istedet med Arial eller Tahoma.

Ser ellers godt ud. Husk at styrken men også svagheden ved en hjemmeside er
indholdet. Hvis det opdateres ofte og indeholder relevant information
betragtes siderne som gode - hvis det modsatte er tilfældet betragtes de
oftest som dårlige eller irrelevante. Designet er naturligvis vigtigt men
sekundært til indholdet.

God arbejdslyst fremover...

Mvh

-Clas-