vandring
Fra : mikael

Dato : 06-08-05 16:05

Er der nogen der har et godt bud på vandring i europa (ikke øst).
Vi er i rimelig god form. er interesserede i at vandre helst på egen
hånd , men i ikke for vanskeligt terræn. Evt. nogen gode
arrangører/selskaber, men også gerne forslag/ adresser(www).

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 06-08-05 17:20

--
Hej!

Flere af mine bekendte har været med på Topas' vandreture, og er alle
begejstrede for selskabet.
www.topas.dk.

Det er godt nok gruppeture, men i mindre grupper....

De har enkelte ture i Europa kan jeg se.

Hilsen Pernille
så er vi hjemme fra Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk
stedet med de mange rejsebeskrivelser

Fra : mikael

Dato : 07-08-05 13:33

Tak for svaret.
Deres program ser fint ud.
Vi er måske mere interesserede i at selv planlægge turene på stedet,
så hvis nogen kender nogle gode / interessante områder der kan bruges
som "base" vil det være superfint.
Mikael

Fra : Pro

Dato : 07-08-05 14:04

"mikael" <mikaelthem@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Mikael

Her får du mine bedste steder i Europa, turene kan alle tilrettelæges uden
at blive for hårde - men husk at tage bjergbaner op/ned for at undgå for
store strabadser:

Frankrig:
Chamonix http://montagne.chamonix.com/Rem.php?ling=F
Pralognan http://www.pralognan.com/

Schweiz:
Grindelwald http://www.grindelwald.com/
Engelberg http://www.engelberg.ch/resources/sommerpanorama_2.jpg &
http://www.engelberg.ch/Sommer/index.php
Zermatt http://www.zermatt.ch/
Saas-Fee http://www.saas-fee.ch/en/welcome.cfm

Italien:
Cogne eller Valnontey i Gran Paradiso - men lidt/noget hårdere
vandreruter pga. der ikke bjergbaner

Hvis I skal havde mere info omkring stedet i vælger eks. vandreture,
overnatning mv. må du sige til...

Mvh. Kim

Fra : Inger Buchard

Dato : 08-08-05 08:07

Jeg ville vælge Hardanger Vestvidda - evt. på en fællestur med DNT; hytterne
ligger med 5-6 timers vandreafstand; se DNTs hjemmeside for informationer om
terræn: http://www.turistforeningen.no/turplanlegger/

Inger