2-dages tur danmark
Fra : ......Ps

Dato : 05-08-05 10:28

Nogen der har et forslag til en romantisk 2-dages tur for et ungt par, som
fejrer "dagen", f.eks. kroophold, hytte el.lign, i næste uge, gerne Fyn
eller Jylland, men i rækkevidde fra tog el.bus.
De jeg har fundet, kræver flere dage, 3 eller en uge. Det er bare en enkel
overnatning, det drejer sig om.
hilsen Far`en, som sponsorerer de unge !

Fra : Inger Buchard

Dato : 05-08-05 11:03

Hotel Dagmar i Ribe - se http://www.hoteldagmar.dk/

Fra : Morten Nielsen

Dato : 05-08-05 14:07

> [...]
> fejrer "dagen", f.eks. kroophold, hytte el.lign, i næste uge, gerne Fyn
> eller Jylland, men i rækkevidde fra tog el.bus.

<snip>

Et bud ville være www.falsledkro.dk/, det må da være romantisk :)

/Morten N

Fra : Pro

Dato : 05-08-05 22:23

> [...]
> overnatning, det drejer sig om.
> hilsen Far`en, som sponsorerer de unge !

Jeg har flg. forslag til ophold af 1-3 dages varighed på fyn:

Hotel Hesselet:
www.hesselet.dk
http://www.hesselet.dk/dansk/3_1_forkaeldemselv.asp

Hindsgavl Slot: