tnt2 vanta - ingen opengl
Fra : Erland Eckerberg

Dato : 05-06-01 10:55

Hej Alle !

Jeg sidder og samler en ultrabudget maskine :
cel-533 - 128
lx bundkort
vanta lt 16mb apg grafikkort (detonator3)
win98se

Det hele kører tilsyneladende fint, men når der skal spilles i opengl,
fryser maskinen.
Nogen bud på problemet

På forhånd tak Erland

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 05-06-01 20:58

Du skal måske prøve at installere DirectX7.0 ell.lign.......
Erland Eckerberg <eckerberg(fjern_dette)@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fia7k$t11$1@news.cybercity.dk...

Fra : Erland Eckerberg

Dato : 06-06-01 05:56

Tak for svaret.
Jeg har prøvet DirectX7.0 og 8a - intet resultat
venlig hilsen Erland

"Mit Navn Det Står Med ....." <tommyoghelle@wanadoo.dk> skrev i en
meddelelse news:9QaT6.12$CI.9445503@news.mobilixnet.dk...

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 06-06-01 07:53

"Erland Eckerberg" <eckerberg(fjern_dette)@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:9fia7k$t11$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> vanta lt 16mb apg grafikkort (detonator3)
>
> Det hele kører tilsyneladende fint, men når der skal spilles i opengl,

Lad være med at bruge tid på det.
Vanta kortet duer ikke til OpenGL.
Det er så langsomt til OpenGL at man hyppigt vil opleve det som maskinen
fryser.
Benyt Direct3D istedet.

--
Peter Thomas Fischer