K-Salat... hvor?
Fra : Steen F.

Dato : 04-08-05 08:15

Hejsa

Håber virkelig at én af jer kan hjælpe!
Jeg skal bruge K-Salats Creme Fraiche dressing, men kan ingen steder finde
den! Butikkerne har kun de sædvanlige remoulade og mayonaise fra K-Salat, og
trækker på skulderen når man spørger om de kan skaffe den dressing jeg
søger. Jeg har endda e-mailet K-Salat, men de har ikke svaret, så nu prøver
jeg her...
Ved I hvor den kan fåes? (jeg tænker her på hvilke supermarkeder der måske
har den).
PS: Metro her i Kolding har den, men jeg har ikke medlemskort dertil

MVH Steen
Kolding

Fra : Max

Dato : 04-08-05 08:36

Hej Steen

> Ved I hvor den kan fåes? (jeg tænker her på hvilke supermarkeder der måske
> har den).

Mener vi køber den i Bilka.

Mvh Max

Fra : Steen F.

Dato : 04-08-05 09:16

Max wrote:
> Mener vi køber den i Bilka.

Jeg har prøvet Bilka, men de har kun 2 slags (og ikke Creme Fraiche
dressingen desværre).

MVH Steen

Fra : Max

Dato : 04-08-05 11:06

Hej Steen

> Jeg har prøvet Bilka, men de har kun 2 slags (og ikke Creme Fraiche
> dressingen desværre).

Så prøv at ringe til Salgs-konsulenten Klaus Hedegaard 40 52 89 56

Mvh Max

Fra : Steen F.

Dato : 04-08-05 19:40

Max wrote:
> Så prøv at ringe til Salgs-konsulenten Klaus Hedegaard 40 52 89 56

Okay, tak for tippet. Har han også med Kolding-området at gøre? Og hvad tror
du han siger, hvis man kun skal bruge 1 stk. af varen?

MVH Steen

Fra : Max

Dato : 04-08-05 20:20

Hej Steen

> Okay, tak for tippet. Har han også med Kolding-området at gøre? Og hvad
tror
> du han siger, hvis man kun skal bruge 1 stk. af varen?

Han står for midtjylland, og jeg er da fløjtende ligeglad med hvad han
siger,
hvis han ikke kan yde den service, ja så har han et problem, ikke jeg. Men
det er min helt klare opfattelse at alle firmaer tager sig pænt af en når
man
ringer og spørger om hjælp til f.eks. leverandører og marketingschefer er
helt vilde med at man ringer og beklager sig.

Mvh Max

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 04-08-05 19:24

On Thu, 04 Aug 2005 09:14:32 +0200, Steen F. wrote:

[klip]

> PS: Metro her i Kolding har den, men jeg har ikke medlemskort dertil

Så skal du da bare have din lokale pizzamand til at købe den til dig.

Tomas

Fra : Steen F.

Dato : 04-08-05 19:38

Tomas Pedersen wrote:
> Så skal du da bare have din lokale pizzamand til at købe den til dig.

Ja, jeg har set et sted hvor de har den stående hehe
Men K-Salat oplyser nu, at visse af deres varer kun sælges til
catering-firmaer o.lign., deriblandt deres 900 gram beholdere (og der hører
Creme Fraiche dressingen desværre ind under). Men uha den smager godt...
derfor går jeg så langt som jeg er gået

MVH Steen