Dorade
Fra : Max

Dato : 03-08-05 18:47

Hej

Afledt af et spørgsmål tidligere her i gruppen vil jeg lige
gøre opmærksom på at Kvickly Extra har Dorade og
Havbras på tilbud torsdag, fredag, lørdag og søndag.

Mvh Max

Fra : JytteJ

Dato : 03-08-05 22:59

> [...]
> gøre opmærksom på at Kvickly Extra har Dorade og
> Havbras på tilbud torsdag, fredag, lørdag og søndag.

Hvad er dorade og havbras ? Får ikke tilbudsaviser.

JytteJ

Fra : Max

Dato : 03-08-05 23:10

Hej Jytte

> Hvad er dorade og havbras ? Får ikke tilbudsaviser.

Fisk såmændt

http://www.gugge.dk/madvarer/1-fisk/madvarer1_dorade.htm

http://www.gugge.dk/madvarer/1-fisk/madvarer1_havbras.htm

Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-08-05 23:14

JytteJ skrev:

> Hvad er dorade og havbras ? Får ikke tilbudsaviser.

Her er et par link til et par billeder:

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt