Opskrift på sukkerfri kager
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 03-08-05 12:44

Hej NG

Jeg vil høre om der er nogen som ligger inde med en god opskrift på en
sukkerfri kage?

Lige et sidespørgsmål, er der nogen som har erfaringer med siden
sukkerfrieopskrifter.dk?

På forhånd tak

Vanja Lauridsen

Fra : JytteJ

Dato : 03-08-05 17:28

"Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:f34f0$42f0ae07$55da8557$20866@nf4.news-service.com...
> Hej NG
>
> Jeg vil høre om der er nogen som ligger inde med en god opskrift på en
> sukkerfri kage?

Ikke just, men lån eller køb "Kager der smager" som er for diabetikere.
Du kan også finde opskrifter i "Diabetes" (biblioteket )
Og endelig kan du også købe kager: Nogle bagere har kager, og hos Hermedico
i Skelbækgade i kh. sælger de kagemix, frosne wiernerbrødsstænger og
småkager.
Kik på www.hermedico.dk

VH.
JytteJ

Fra : Peter Westh

Dato : 03-08-05 18:12

Fra : Peter Westh

Dato : 03-08-05 18:14

> [...]
> Hej NG
>
> Jeg vil høre om der er nogen som ligger inde med en god opskrift på en

Køb en pose Atwell eller Perfect Fit og erstat sukkeret i din
yndlingsopskrift med det.

MVH

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 21:28

Prøv at søge på www.diabetes.dk Der skulle gerne være nogle forskellige
opskrifter, eller gå på biblioteket og lån nogle af Diabetesforeningens
bøger..

Louise

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 03-08-05 22:21

Torben Greve Otzen skrev:

> Jeg vil høre om der er nogen som ligger inde med en god opskrift
> på en sukkerfri kage?

Myra's Tiramisù Style Cheesecake fra et af disse links:

http://groups.google.com/groups?selm=9hef22%247h5%241%40news.panix.com
http://groups.google.com/group/alt.support.diet.low-carb/msg/4a6ae94283a43a68
http://groups-beta.google.com/group/alt.support.diet.low-carb/msg/23d770a6e71e7760

Erstat Splenda med Perfect Fit eller Atwel.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark