80'er
Fra : Muddley

Dato : 02-08-05 07:32

Hej Jakob.

Jeg er nu gået igang med din kategori 80'er musik.
Kan du ikke smide nogle navne afsted til mig.
Jeg har lavet
A-ha
Saga
Eurythmics
Toto
ZZ Top

Men jeg mangler seriøst noget disco.

Derudover har jeg rundet 1700 spørgsmål.

Hilsen Kim

Fra : michaelveilehansen

Dato : 04-08-05 07:12

"Muddley" skrev d. 02-08-05 07:32 dette indlæg :
> [...]
> ZZ Top
>
> Men jeg mangler seriøst noget disco.
>
> Derudover har jeg rundet 1700 spørgsmål.

DEPECHE MODE m bla. tainted love
SOFTCELL
MEN WHITOUT HATS m bla. safety dance
VISAGE m bla fade to grey

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob E.

Dato : 04-08-05 10:21

michaelveilehansen wrote:
> DEPECHE MODE m bla. tainted love

Av en bommert.....

/Jacob E.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-08-05 10:26

Jacob E. skrev:

>Av en bommert.....

Ikke større end den oprindelige bommert (vel Kim?)
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Muddley

Dato : 04-08-05 18:16

> Ikke større end den oprindelige bommert (vel Kim?)
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Ha ha.
Nej Ivan, du har ret.

Fra : Jacob E.

Dato : 04-08-05 20:17

Muddley wrote:
> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ha ha.
> Nej Ivan, du har ret.

Hvad er jeg gået glip af??

/Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-08-05 20:21

Jacob E. skrev:

>Hvad er jeg gået glip af??

Har du _set_ og læst det indlæg som michaelveilehansen svarer på ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : ASKF

Dato : 05-08-05 00:08

Ivan V. Klattrup ytrede sig i <xn0e5luhiqrz7z008@dtext01.news.tele.dk>
med dette:

>Har du _set_ og læst det indlæg som michaelveilehansen svarer på ?

Fremgår ikke af TDCs server.

Endnu engang et problem med den, det er snart ved at være tid til at
klage igen :-/
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-05 00:18

ASKF skrev:

>Fremgår ikke af TDCs server.

Det ved jeg, da der er sendt en cancel til serveren (det er Muddley der
har sendt cancel), desværre er det ikke alle serverere der accepterer
cancels deriblant åbenbart den som kandu.dk bruger, et hint:
michaelveilehansen er meget dårlig til at klippe det overflødige fra, så
hvis du læser alt det citerede, fanger du måske bommerten.

>Endnu engang et problem med den, det er snart ved at være tid til at
>klage igen :-/

ja dårlig er den, men dog ikke skyld i at det indlæg ikke kan ses på deres
server

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-08-05 18:09

Jacob E. wrote:

> Av en bommert.....

Den er da godt nok ikke oprindeligt af Depeche Mode, men Soft Cell (hvis
jeg husker rigtigt?) men DM har dog lavet en cover, right?

> /Jacob E.

Lars B

Fra : Muddley

Dato : 04-08-05 18:31

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Den er da godt nok ikke oprindeligt af Depeche Mode, men Soft Cell (hvis
> jeg husker rigtigt?) men DM har dog lavet en cover, right?

> Lars B

Har Nikolai Steen ikke også kopieret dette nummer.?

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-08-05 21:38

Muddley wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Har Nikolai Steen ikke også kopieret dette nummer.?

jeps

Lars B

Fra : ASKF

Dato : 05-08-05 00:10

Lars Jensen ytrede sig i <42f24b7b$0$7368$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>
med dette:

>Den er da godt nok ikke oprindeligt af Depeche Mode, men Soft Cell (hvis
>jeg husker rigtigt?) men DM har dog lavet en cover, right?

Nej, men det har Marlyn Manson for et par år siden.

Der er dog også flere andre der har lavet covers af nummeret, men jeg
kan ikke lige huske navne i skrivende stund.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-08-05 22:19

ASKF wrote:
> Lars Jensen ytrede sig i <42f24b7b$0$7368$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>
> med dette:

> Nej, men det har Marlyn Manson for et par år siden.

Jeg er klar over at Manson har lavet en cover af den.

Ind til videre har du vist ret. Jeg kan ikke rigtig google mig til noget
med Depeche Mode som har med Tainted Love at gøre, men det skræmmer
mig faktisk at jeg selv tror jeg har hørt den med DM.

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 23:19

> Nej, men det har Marlyn Manson for et par år siden.
>
> Der er dog også flere andre der har lavet covers af nummeret, men jeg
> kan ikke lige huske navne i skrivende stund.

Soft Cells version er også et cover. Originalen er fra 60'erne.

Mvh Mikkel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-08-05 23:50

jeps http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bk9fyxqu5ldae