Rasmussen
Fra : Steven

Dato : 01-08-05 22:00

Er der mon nogen her, som har oplysninger om disse personer:

Emmy Carla Thomasine Marie Raskussen
født 7. april 1887 (muligvis i Århus, men ikke sikkert)
død marts 1969 - begravet i København.

hun var datter af:

Hanne Jensine Caroline Rasmussen (giftenavn! - ungpigenavn kendes ikke.)
født 1854
død 1911, begravet i København

Hanne skulle angiveligt have været gift med Holger Christian Rasmussen, død
9 september 1899 i USA.

Enhver oplysning om disse personer modtages med stor tak.

M.V.H.
Steven

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 02-08-05 07:30

På en side fra Rootsweb finder du en Fransk dames besked om, at Emmy Carla
Thomasine Marie Rasmussen blev
gift i Madeleine kirken i Paris 28/01/1918 med GEORGES RODOLPHE DE
REGNAUCOURT-CARELL,
men det ved du måske allerede ? Ellers se her:

http://archiver.rootsweb.com/th/read/GEN-FF/2002-09/1030973902

mvh
Martin

Fra : Steven

Dato : 02-08-05 13:03

Hej Martin,

Mange tak for input, men jeg kender allerede den oplysning.

Den har desværre ikke givet videre spor eller oplysninger. Det er nu også
Emmas familie her i Danmark jeg søger oplysninger om.

m.v.h.

Steven