Hvilket format er et operatørlogo?
Fra : Tefal

Dato : 01-08-05 21:44

Hej

Jeg vil gerne lave mit eget operatørlogo og sende det som en PDU til min
telefon.
Jeg kan finde rigeligt med online editorer som lader mig hente det via wap,
men det er ikke helt det jeg vil.

Jeg er strandet i at jeg slet ikke kan finde information om hvilket format
det skal lagres i...

Nogen der har noget information? Gerne links til standarder/white papers

Fra : Sørensen

Dato : 02-08-05 07:31

"Tefal" <te@fa.l> skrev
> Jeg er strandet i at jeg slet ikke kan finde information om hvilket format
> det skal lagres i...
>
> Nogen der har noget information? Gerne links til standarder/white papers

ved ikke om det er dette du skal bruge men prøver...
alm. operatørlogo til en nokia er 14 X 72 pix. monokrom bmp.

Fra : Tefal

Dato : 02-08-05 07:37

"Sørensen" <nogen@spassers.dk> wrote in message

> "Tefal" <te@fa.l> skrev

> ved ikke om det er dette du skal bruge men prøver...
> alm. operatørlogo til en nokia er 14 X 72 pix. monokrom bmp.

Det ved jeg self. heller ikke.
De har en .nol endelse, men har ikke undersøgt, om det bare er en monokrom
bmp der gemmer sig bag det.

Nogen der ved om det er korrekt?

Fra : Fischer

Dato : 02-08-05 08:04

> Det ved jeg self. heller ikke.
> De har en .nol endelse, men har ikke undersøgt, om det
> bare er en monokrom bmp der gemmer sig bag det.
>
> Nogen der ved om det er korrekt?

Nej, jeg mener det er et specielt format.
Jeg har et lille program der kan konvertere en .GIF til en .NOL

*Fischer

Fra : Sørensen

Dato : 02-08-05 09:30

"Tefal" <te@fa.l> skrev

> Det ved jeg self. heller ikke.
> De har en .nol endelse, men har ikke undersøgt, om det bare er en monokrom
> bmp der gemmer sig bag det.
>
> Nogen der ved om det er korrekt?

Jeg kan i hvertf. sende logoer til alle nokia i 14 x 72 mono bmp. også dem
jeg selv har lavet.

vh. Søren Skou

Fra : Tefal

Dato : 02-08-05 09:36

> "Tefal" <te@fa.l> skrev

> Jeg kan i hvertf. sende logoer til alle nokia i 14 x 72 mono bmp. også dem
> jeg selv har lavet.

OK - Så må vi konkludere at det er det korrekte format.

Tak for hjælpen.

Fra : Morten DH

Dato : 02-08-05 10:07

"Sørensen" <nogen@spassers.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan i hvertf. sende logoer til alle nokia i 14 x 72 mono bmp. også dem
> jeg selv har lavet.

Hvordan sender du dem til telefonen?

Fra : Sørensen

Dato : 02-08-05 18:30