Jokeren....
Fra : m.nielsen

Dato : 01-08-05 13:25

Hejsa....

Er der nogen der ved hvor man kan finde teksten til Jokerens "hey smukke"?

Kan ikke finde hans hjemmeside, så jeg tænkte om der var nogen der kunne
hjælpe mig...

Mvh.
Michael

Fra : bettersexinc

Dato : 01-08-05 16:38

www.jokeren.com

mvh bsi

Fra : rosenauer.dk

Dato : 02-08-05 13:13

> Er der nogen der ved hvor man kan finde teksten til Jokerens "hey smukke"?

Som allerede nævnt, så websitet .. men hvis du er til hans teksterne så
faldt jeg iøvrigt over en eller anden bog hos boghandleren forleden, med
tekster han havde skrevet ... moderne "poesi" på højt plan, som jeg dog
tvivler på har solgt lige så godt som hans albums :)

/Martin - http://rosenauer.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 02-08-05 17:22

rosenauer.dk wrote:

> [...]
> tekster han havde skrevet ... moderne "poesi" på højt plan, som jeg dog
> tvivler på har solgt lige så godt som hans albums :)

Storby Stodder hedder den.
Politikens anmeldelse kan læses her:
http://politiken.dk/visArtikel.iasp?PageID=293089 :)