Import af adresser og mail i Outlook
Fra : PLOP

Dato : 01-08-05 13:15

Hej
Jeg skal importere post og adresser fra en defekt maskine .- jeg har ikke
haft mulighed for at eksportere informationerne først. Jeg har forsøgt at
flytte datamappen over på den nye maskine men uden held....

Tips ønskes..

Plop

Fra : Mads

Dato : 01-08-05 23:36

On Mon, 1 Aug 2005 14:15:13 +0200, "PLOP" <boll@image.dk> wrote:

> [...]
>haft mulighed for at eksportere informationerne først. Jeg har forsøgt at
>flytte datamappen over på den nye maskine men uden held....

Sørg for at du kan se skjulte mapper og filer.
Kopier så indholdet af mappen :
>C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
over på den nye maskine.
Det skal selvf. være samme version af Outlook på begge maskiner.

Sådan plejer jeg at gøre det. Gjorde det sidst for 2 dage siden.

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"