Stofanet Logon !!
Fra : TheCrow

Dato : 05-06-01 08:34

Hejsa !

Jeg kan til manges irritation over stofanet, fortælle at NU de har taget
deres nye logon system ibrug, ihvertfald i Aalborg. Jeg har nemlig ikke
kunne logge på den sidste 1 dag, indtil at jeg ringede til supporten som fik
det til at virke igen.

Som mange stofanet-brugere nu ved, skal man bruge deres signon site til at
logge på med og ikke logon programmet.

Blot til orientering.

/TheCrow

Fra : Erik Lundgaard

Dato : 05-06-01 08:43

Faktisk synes, jeg at Stofanet har givet en rimelig orientering. Jeg mener
også, at Stofanets nye LogOn og LogOff er meget fin, hurtig og informativ.
Selvfølgelig bedst med en ikon på proceslinien.

Erik

Fra : Le Baker

Dato : 05-06-01 09:19

Hej

Jeg bruger da stadigvæk min 'good old connect 21' til at logge på med.
Man SKAL ikke bruge deres HP...Frit Valg !!!!

VH Le Baker

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-06-01 09:18

TheCrow skrev:

>Jeg kan til manges irritation over stofanet, fortælle at NU de har taget
>deres nye logon system ibrug, ihvertfald i Aalborg.

Det var da noget sært noget at skrive. Hvordan skulle det kunne
irritere nogen at de har taget et nyt system i brug? Jeg logger
på med det gamle, som de da også har meddelt at man kan i et godt
stykke tid endnu.

>Jeg har nemlig ikke kunne logge på den sidste 1 dag, indtil at jeg
>ringede til supporten som fik det til at virke igen.

Det er naturligvis irriterende, men den slags kan ske ved
ændringer i serversystemerne. Hvis du havde ringet til support
omgående, havde det måske kun varet 5 minutter?

--
Bertel

Fra : Lars Hansen

Dato : 06-06-01 18:26

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> wrote in message
> Hvordan skulle det kunne irritere nogen at de har taget et nyt system i
brug?

Det er da irriterende når der sker alvorlige fejl som følge af ændringer,
man ikke har spurgt efter og man i øvrigt helst vil undvære.

Jeg synes i det hele taget, at Stofa's logonsystem er irriterende - når jeg
tænder min PC vil jeg helst have, at Internettet er klar til brug uden jeg
skal logge på osv. Dette kan jeg med det gamle system og et tredjeparts
logonprogram - men det får da så en ende hvis Stofa på sigt udelukkende vil
understøtte det nye web-login.

Lars.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 07-06-01 02:23

On Wed, 6 Jun 2001 19:25:57 +0200, Lars Hansen wrote:

> [...]
> logonprogram - men det får da så en ende hvis Stofa på sigt udelukkende vil

Nu har jeg ikke kigget på det der nye weblogin-knald de prakker kunderne på,
men jeg kan da ikke forestille mig at det ikke skulle være muligt at skrive
en stump kode der kan automatisere loginprocessen via det nye webfis.

--
Søren O.

Bedøm din edbforhandler på http://edbforhandlere.dk/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-06-01 19:26

On 7 Jun 2001 01:22:31 GMT, boll@fw1.dk (=?iso-8859-1?Q?S=F8ren?= Boll
Overgaard) wrote:

> [...]
>men jeg kan da ikke forestille mig at det ikke skulle være muligt at skrive
>en stump kode der kan automatisere loginprocessen via det nye webfis.

Der var da vist også en kort tid et script til download på netfart.dk
- men fra Stofas side forlyder det vist at de arbejder på et lignende
script.

Mvh.

Thomas

Fra : Lars Hansen

Dato : 05-06-01 09:27

Det kan jeg ikke helt forstå I siger, jeg bruger da stadig det gamle
logonsystem (godtnok ikke Stofa's eget program).

Fra : -= Bamsen =-

Dato : 05-06-01 10:28

Hellere ikke nogen problemer her, bruger mit egen connector..

-= Bamsen =-

Fra : Peter Binderup

Dato : 05-06-01 10:34

Ja mit lille PHP script virker også stadigvæk..

/Peter

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 05-06-01 10:36

Til Information

(1) alle kan bruge deres gamle signon program

(2) alle kan bruge Stofa`s nye Hjemme side til at logge på.

meddelelse news:3b1c973a$0$1533$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-06-01 15:19

Her i Horsens er der stadig bare en tom side, hvor der står "vi ses den
første juni" når man går ind på signon.stofanet.dk...

Hvordan fanden kan det være?!?!? Vi har idag den 5 Juni!!!

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-06-01 15:44

Nu har jeg fundet fejlen... jeg skulle bare lige slå mit proxy fra....

--
Hilsen Morten Christensen