Logoet skal væk!
Fra : NumZie

Dato : 01-08-05 09:12

Hejsa

Jeg har en 6230i, og jeg har et smukt baggrundsbillede, som jeg dog sjældent
kan se, da "Telia DK Telia DK" spærrer for udsynet som operatørlogo.

Jeg vil meget gerne helt slippe af med logoet, så jeg kan se mit
baggrundsbillede uden en masse 'støj' henover. Er det muligt og hvordan gør
jeg? Har prøvet at lave et 'gennemsigtigt' logo på et eller andet site - men
da jeg ville gemme det, ville min telefon ikke acceptere det.

Håber nogen kan bidrage med viden, så jeg kan få smukkerten på baggrunden at
se :)

/Kenneth

Fra : Morten DH

Dato : 01-08-05 10:22

"NumZie" <nyhedsgruppe@NUMSEHVALkennethbon.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet at lave et 'gennemsigtigt' logo på et eller andet site - men
> da jeg ville gemme det, ville min telefon ikke acceptere det.

Jeg har næsten samme problem, dog kan jeg godt gemme det gennemsigtige logo;
men resultatet er det samme... stadig 2 gange Telia DK i panden på den bedre
halvdel.

Jeg har kunnet fjerne det på den telefon da jeg havde Orange som udbyder, så
det er ikke telefonen der er problemet. Jeg blev rådet til at få et nyt SIM
kort af en her i gruppen (da mit var meget gammelt og var et Mobilix kort) -
det hjalp desværre ikke...

Jeg begynder så småt at mistænke Telia for at have lavet numre, for jeg
kender faktisk kun Telia kunder som har besvær med at få fjernet deres
logo - nogen Telia kunder i gruppen som har haft succes med af fjerne deres
logo - og hvis ja, hvordan gjorde i?