Firmware
Fra : Pita

Dato : 31-07-05 12:17

Hvor kan man få den nyeste version "firmware" til ens Nokia telefon...

--
Pita

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-07-05 14:43

Pita skrev den 31-07-2005 13:16:
> Hvor kan man få den nyeste version "firmware" til ens Nokia telefon...

www.natel.dk

Inde på hovedbanegården klarer de den på ca. 20 minutter.

Det ville hjælpe ufattelig meget, hvis du gad fortælle, hvor i landet du
vil have opdatering foretaget.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Pita

Dato : 01-08-05 18:07

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> www.natel.dk
>

> Inde på hovedbanegården klarer de den på ca. 20 minutter.
>

> Det ville hjælpe ufattelig meget, hvis du gad fortælle, hvor i landet du
> vil have opdatering foretaget.

Troede sku egentlig det var noget, man selv kunne gøre...

Min 6230i, "genstarter nemlig nogen gange midt i en ofte lang sms.
Eller den har gjort det 2 gange.

Først så fryser den, i 10 sek, cirka. og så slukker og tænder displayet, og
jeg er inde i telefonen igen.

--
Pita

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-08-05 14:25

On Sun, 31 Jul 2005 15:42:55 +0200, Carsten Riis <.@.> wrote:

>www.natel.dk
>

>Inde på hovedbanegården klarer de den på ca. 20 minutter.

Telecare på Hovedbanen lukkede den 1/7, så det kommer til at tage
noget mere end 20 min. Men de har en anden forretning i Fiolstræde.

Peter

Fra : David Holm

Dato : 09-08-05 06:47

> Telecare på Hovedbanen lukkede den 1/7, så det kommer til at tage
> noget mere end 20 min. Men de har en anden forretning i Fiolstræde.
Ja men blev erstattet af NaTel som udelukkende servicerer Nokia telefoner:
København

Natel
Banegårdspladsen
1570 København

Tel. +45 70 25 52 58
Fax. +45 33 32 73 82
Email: natel@natel.dk

Det var nok derfor Carsten henviste til natel.dk

mvh

David