Tawhid og PET.
Fra : Jim

Dato : 31-07-05 00:32

http://www.tawhid.dk/
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2674123&forside

Mon ikke vore islamapologeter i gruppen har et forklaringsproblem?

J.

Fra : Jim

Dato : 31-07-05 00:46

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> http://www.tawhid.dk/
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2674123&forside
>
> Mon ikke vore islamapologeter i gruppen har et forklaringsproblem?

Tawhid.dk er allerede ændret og har set således ud:
http://tinyurl.com/d5hq5 - i cache-udgave.

Mon man har følt sig truet af PET.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 31-07-05 10:59

Islam-apologeter. Kan du ikke navngive dem ? Jeg kan ikke.

Jeg er selv islam-apologet mht. til den historiske periode, hvor Islam
i lighed med jødedom og kristendom repræsenterede et fremskridt i
civilisation. Det gør ingen af disse religioner mere, specielt ikke de
fundamentalistiske varianter.

Steen Hjortsø

Fra : Jim

Dato : 01-08-05 02:10

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Fortalerne for islam ved selv hvem de er, kan vi jo se.
At islam repræsenterer et fremskridt i civilisationen er da vist en sandhed
med modifikationer.
Men vi ved, at ægyptere og romere var mestre i videnskaben, udover
selvfølgelig en del andre europæere.
Men at tilskrive islam som repræsentativ for en civiliseret udvikling, kan
jeg ikke genkende.
Tværtom.
Og ingen religion/ideologi er mere fundamentalistisk end islam. Islam
tillader ingen eller meget få afvigelser.

J.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 20:09

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote in message
> http://www.tawhid.dk/

Det er lidt morsomt. Deres PDF om 11. september minder om en uskøn blanding
af Bæ Warming og Hitlers demagogi, men det er egentlig ikke så mærkeligt,
hvis man tænker nærmere over det.

Teksten er fabulerende, vrøvlende og så ubegavet, at man skal være islamist
for at sluge det omgang savlende vås. Eksempel "Dagene og timerne op til 11.
september var fyldt med skrækindjagende advarsler om nært forestående
terror-angreb, udført med kaprede civile fly."

Var de det? Ja, måske i visse moskeer i visse områder af København, men i
den civiliserede verden hørte vi ikke den slags advarsler. FBI fik vistnok
sammen med den daglige portion af efterretninger og fantasifulde anmeldelser
om verdenssammensværgelser efterretninger, der tydede på dette angreb, men
derfra og til frejdigt at påstå, at dagene var fyldte med skrækindjagende
advarsler, er der et stort skridt. Med mindre man er hjernedød islamist,
selvfølgelig.

Tilsæt allehånde fantasifulde postulater om rapporter om advarsler
unavngivne kilder pludseligt kendte til bagefter, og man har et billede af
den psykotiske skabeloner tumberne har strikket sammen.

Ak ja...

Mvh, Ulrik

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-08-05 12:29

"Ulrik" <v o n d a h e AT u s a DOT c o m> wrote in message

> [...]
> unavngivne kilder pludseligt kendte til bagefter, og man har et billede af
> den psykotiske skabeloner tumberne har strikket sammen.

Ja, kun tumper tænker på bomber i undergrundensbanerne, - vi ved jo at ingen
muslimister hader vores vestlige livsformorm.

'