Pragh
Fra : Jens

Dato : 30-07-05 21:40

Hej

Hvis man nu vil et smut forbi Pragh på vejen til Norditalien, hvilken
campingplads kan så anbefales.

Turen til Pragh er kun for at se selve byen, så en plads der er til at finde
og som ikke ligger for langt fra byen foretrækkes.

Mvh

Jens

Fra : K. H. Hansen

Dato : 31-07-05 01:01

Det kommer så sandelig an på dine krav til campingpladsen.

Fra : Jens

Dato : 31-07-05 15:12

Ingen særlige krav - bare en alm. campingplads med lidt lys, toilet, vand og
bemanding om natten (vagt)

/jens

Fra : Carsten Stage

Dato : 31-07-05 10:52

Jens wrote:

> Hvis man nu vil et smut forbi Pragh på vejen til Norditalien, hvilken
> campingplads kan så anbefales.

http://www.camp-matyas.com/index.php?lang=3

Har netop haft 11 overnatninger på pladsen. 10-15 min. gang til stationen -
og så ½ times tid til hovedbanegården i Prag. Pladsen ligger ca. 25 km fra
Prags centrum.

> Turen til Pragh er kun for at se selve byen, så en plads der er til
> at finde og som ikke ligger for langt fra byen foretrækkes.

Fordelen ved pladsen er bl.a. at den ligger bekvemt i forhold til
motorvejene o i forhold til toget, så bilen er i relativ større sikkerhed på
campingpladsen, fremfor på en af Prags parkeringspladser. Familien der
driver pladsen er ualmindelig servicemindede og det er med til at gøre det
til en attraktiv hyggelig plads. Køreplaner m.v. har pladsen.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage