Erfaringer med Nazar til Tyrkiet ?
Fra : Old Meower

Dato : 30-07-05 11:02

Hej.

Er der nogen her der har prøvet at rejse med Nazar til Tyrkiet ?

Jeg overvejer en efterårsferie i Incekum (via Antalya).

/Joakim

Fra : Iben

Dato : 30-07-05 12:46

ogen her der har prøvet at rejse med Nazar til Tyrkiet ?

> Jeg overvejer en efterårsferie i Incekum (via Antalya).
>
> /Joakim

Var sidste år i Maj i Incekum med Nazar. Hotel Green Fugla Beach med all
inclusive. Ikke noget at klage over . Fly selskabet befløj ruten med et
aldrende og meget larmende fly.
Nazar er ligesom de fleste selskaber.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 31-07-05 10:06

"Old Meower" <meow@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen her der har prøvet at rejse med Nazar til Tyrkiet ?
>
> Jeg overvejer en efterårsferie i Incekum (via Antalya).
>
> /Joakim

Min far og mor har været med Nazar i Tyrkiet. Hotel og forplejning (all
inclusive) var rigtigt godt. Guiderne var ok, men ikke noget specielt.
Eneste store klagepunkt var, at flyet ikke kom af sted til tiden. De sad i
Tirstrup lufthavn i et halvt døgn og ventede på at komme af sted. De fik en
lille kompensation, men gik altså glip af en feriedag og måtte sidde op hele
natten derude.
Men, det kan vel ske for alle selskaber. (?)

Overordnet havde de en rigtig god tur.

Hilsen
Pernille
--