C64 emulator på mobil
Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 30-07-05 10:47

Hej,

er der nogen som har erfaring med dette ??

F.eks. på Nokia 6600,.

mvh
jørgen

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 30-07-05 12:30

"Jorgen [DK/2400]" <morsom@morsom.co.uk> wrote in message
> er der nogen som har erfaring med dette ??

http://www.google.com/search?q=c64+emulator+nokia

Frodo virker fint på min 6600.

Martin Rasmussen

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 30-07-05 13:53

hvor godt virker den ?

f.eks. flere pc emulatorer har problemer med at vise gamle c64 demoer
korrekt.. som gammel scener interesserer det mig mest om de kna afspille
demoer...

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 30-07-05 20:56

> hvor godt virker den ?

Fint nok til at det er et must at have.

> f.eks. flere pc emulatorer har problemer med at vise gamle c64 demoer
> korrekt.. som gammel scener interesserer det mig mest om de kna afspille
> demoer...

Det kommer nok til at knibe. For eksempel titel-sekvensen i Giana Sisters
hakker lidt når der scrolles fra venstre mod højre. Der er dog en god
håndfuld indstillingsmuligheder, så det er muligt jeg ikke har brugt nok tid
på at pille.

Ved heller ikke hvor godt den emulerer diskdrevet, så kreativ brug af drevet
ved jeg ikke om den klarer. 1541-emulering kan dog slåes til og fra. Men
hvis du har et link til en d64 til en demo, ser jeg om Frodo æder den.

Martin Rasmussen

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 31-07-05 07:45

hvad format skal de være ??

jeg har et par stykker som D64-format.

mvh
jørgen

Fra : Jorgen [DK/2400]

Dato : 31-07-05 07:52

og jeg læste med et halvt øje.. hvis du er frisk, så sender jeg dig en .d64
fil, som du kan teste.

mvh
jørgen

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 31-07-05 10:44

"Jorgen [DK/2400]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail.dot.com> wrote in message
> og jeg læste med et halvt øje.. hvis du er frisk, så sender jeg dig en
> .d64 fil, som du kan teste.

OK. (Fjern .invalid fra e-mail-adressen.)

Martin Rasmussen