Help needed on charger to caravan
Fra : Webpoint

Dato : 29-07-05 22:52

This message is posted to : alt.fr.achats.ventes.caravanes,
alt.fr.locations.caravanes, alt.rec.camping, de.rec.reisen.camping,
fido.ger.camping, nl.reizen.caravan, rec.outdoors.camping, uk.rec.camping,
uk.rec.caravanning, uk.rec.motorcaravans

Follow-up set to : dk.fritid.camping and poster

Topic : Help needed on charger to caravan.

Hi.

I have just bought me a used caravan - A Chateau Cantara 490. As far as i
know, a Belgium or France caravan.

In it, there is a charger which convert 220 v to 12 v and as far as i can
guess, also can recharge a batteri - which also lies in the caravan.

But to the charger, type cc-20 there is no manual and i can´t find out how
it works.

I have up-loadet a picture of it here : www.5270.dk/sletikke/lader.jpg

Have anyone seen this before, and can help me with guideline on how to get i
working or better yet, a manual ?

Kind regards

Kim Larsen
Denmark

Following text is in danish. Copy of above, for use in the danish newsgroup.

Hej

Jeg har i min campingvogn, en Chauteau Cantara 490 en lader siddende som jeg
ikke kan gennemskue.
Vognen er så vidt jeg ved fransk eller belgisk produceret.

Laderen, som kan convetere fra 220 v til 12 v, kan åbenbart også lade et
batteri, da der sidder sådan et i vognen.

Men hvordan laderen, en type cc-20 fungere, står hen i det uvisse, da jeg
ikke har nogen manual til den.

Jeg har uploadet et billed af laderen på www.5270.dk/sletikke/lader.jpg

Har du set sådan en før og kan hjælpe mig med ideer til hvordan den virker,
eller endnu bedre - har du en manual, så drop mig en linie

Mvh.

Kim Larsen
Odense

Fra : Webpoint

Dato : 01-08-05 23:09

Er der slet ikke en som kan hjælpe mig med denne ?

Kim