hvilken sang endnu engang
Fra : Sirannon

Dato : 29-07-05 19:33

I onsdags hørte jeg omkring klokken 1945 en sang jeg overraskende nok kunne
lide på p3. Det var et stille fransk nummer, måske lidt klassisk inspireret.
Anders Lund Madsen beskrev det som "godt - måske en smule for stille, men jo
mere uforståeligt jo bedre" Nogen der ved hvad det kan være. Jeg har været
inde at kigge på deres playlister men DR opdaterer dem åbenbart ikke for det
program.

M.V.H

Rune

Fra : tom.jensen@jubiipost~

Dato : 31-07-05 08:42

Sirannon skrev:

> I onsdags hørte jeg omkring klokken 1945 en sang jeg overraskende nok kunne
> lide på p3. Det var et stille fransk nummer, måske lidt klassisk inspireret.

Måske:
Deep Forest: The Invisible Island

Fra : Sirannon

Dato : 01-08-05 09:26

<tom.jensen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
Sirannon skrev:

>Måske:
>Deep Forest: The Invisible Island

Det var desværre ikke det, men tak for forsøget. Deep Forest ser ud til at
være sådan lidt verdensmusik inspireret, mens det jeg søger er måske lidt
mere ovre i jazz genren, måske.