Telefondåse udvendig
Fra : kohsel

Dato : 29-07-05 18:03

Hej

Vi er netop skiftet til IP telefoni. På vores hus sidder en gammel
telenfondåse af jern hvorfra der går fire ledninger rundt til fire
forskellige telefonudtag i huset. Jeg vil gerne sætte IP-adapteren til
det ene stik og forbinde dette stik med de øvrige i den udvendige
dåse.

Problemet er bare at jeg ikke kan komme ind i dåsen. Der virker som om
man har brækket noget af skruen for at plombere dåsen. Er der nogen
der ved, hvordan man kommer ind i den udvendige dåse ?

mvh
Lars Kohsel

Fra : KsNa

Dato : 29-07-05 19:12

"kohsel" <info@kohsel.com> skrev i en meddelelse
[...]

Som alt andet der er låst kan man jo lave indbrud, men det er jo ikke
tilladt, heller ikke i den samledåse som er uden på huset, der er det kun
TDC-folk der har adgang.

Mvh
Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-07-05 20:03

kohsel explained on 29-07-2005 :
> Er der nogen
> der ved, hvordan man kommer ind i den udvendige dåse ?

Ja, det er fordi man ikke må - du må svjh først pille når du er kommet
forbi det første stik inde i huset.

Fra : Sørensen

Dato : 30-07-05 03:32

"kohsel" skrev

[...]

Dåsen er plombet fordi der er adgang forbudt, TDC kan instalere et kapstik
for x antal kroner.

vh.
Sørensen