italiensk 3 mandag 9-11
Fra : Jan Højegaard Jensen

Dato : 29-07-05 16:08

Hej Ib

Jeg har tilmeldt mig italiensk 3 mandag 9-11 i den kommende sæson, men da
jeg er i Italien hele september, møder jeg først til undervisning første
gang den 3. oktober.

Kan du fortælle mig hvilken bog/bøger du vil bruge, og sådan ca. hvad du
gennemgår de første 3 gange, hvor jeg ikke deltager, så jeg har en chance
for at forberede mig, så jeg ikke starter med at være håbløst bagud.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Jan H. Jensen
Erantisvænget 13
8362 Hørning

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 17:48

On Fri, 29 Jul 2005 17:07:44 +0200, "Jan Højegaard Jensen"
<hoejegaard@jensen.mail.dk> wrote:

>Kan du fortælle mig hvilken bog/bøger du vil bruge, og sådan ca. hvad du
>gennemgår de første 3 gange, hvor jeg ikke deltager,

Alle italienske campingpladser vil blive gennemgået, og skal læres
udenad

Fra : Jan Højegaard Jensen

Dato : 30-07-05 13:53

Scusa

Beklager

Jeg vil starte med et kursus i betjening af PC'en. Det er vist mere
nødvendigt.

Jan